حل مسائل و مشکلات اجتماعی نیازمند استفاده از توان بسیجی است

عسگری گفت: حل مسائل و مشکلات اجتماعی نیازمنداستفاده از توان و نگاه بسیجی است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «محمد رضا عسگری» در نشست جمع بندی سفر یک روزه مسئول بسیج حقوقدانان کشور به استان مرکزی، با اشاره به فعالیت های گسترده سپاه روح الله استان مرکزی در بخش های مختلف فرهنگی و اجتماعی گفت: خوشبختانه در طی سال های اخیر سپاه همواره در بخش های مختلف حضور پررنگ و مثمر ثمری داشته و در راستای انجام کارهای فرهنگی، اجتماعی و ایجاد نشاط و معنویت در جامعه و خانواده ها پیشتاز بوده است.

 

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی به فعالیت گسترده سپاه در مناطق کمتر برخوردار اشاره کرد و افزود: در راستای رسیدگی به این مناطق در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی، معیشتی و ... فعالیت های گسترده ای انجام شده و امید این موفقیت ها تا ریشه کن کردن معضلات اجتماعی ادامه دار باشد.

 

وی تشکیل محلات اسلامی را از مهمترین سیاست های سپاه دانست و بیان کرد: این مهم یکی از برنامه های سپاه است که در این راستا به دنبال پای کار آوردن ظرفیت های مردمی و محلات هستیم تا بتوانیم با همکاری و همدلی خود اهالی محل مشکلات و معضلات را به شکل منطقه ای شناسایی و حل و فصل کنیم.

 

تشکیل کمیته آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش به فعالیت های گسترده بسیج در بخش های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: تجربه چهل ساله انقلاب و فعالیت های بسیجی وار و داوطلبانه نشان داده که هر جا از تفکر، روحیه و منش بسیجی استفاده کرده ایم موفقیت های چشمگیری به دست آوردیم و امروز نیز حل مسائل و مشکلات اجتماعی تنها با نگاه، تفکر و روحیه بسیجی میسر است.

 

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش به فعالیت های سازمان بسیج حقوقدانان سپاه در کنار دیگر اقشار تخصصی بسیج اشاره کرد و گفت: این سازمان تمام توان خود را برای خدمت به مردم و خصوصا زندانیان با جرائم غیر عمد و خانواده های آنها بکار گرفته است.

 

عسگری با اشاره به تشکیل کمیته آزادی زندانیان غیر عمد افزود: این کمیته تعامل و هم افزایی بسیار مطلوبی با سایر دستگاه های مسئول داشته و به دنبال پای کار آوردن ظرفیت هایی مردمی، خیرین و دستگاه های مسئول است.

 

این مقام مسئول تقسیم بندی زندانیان با جرائم غیر عمد را از دیگر فعالیت های بسیج حقوقدانان دانست و بیان کرد: این اقدام ابتکاری در راستای بررسی مشکلات زندانیان انجام شده که در این راستا با استفاده از ظرفیت های قشری بسیج مشکلات مربوط به آن قشر از زندانیان به طور تخصصی بررسی و اقدامات لازم در دستور کار قرار می گیرد.

کد خبر 1006399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha