برگزاری جشنواره ملی «عصر سلیمانی‌ها» با همکاری سپاه در استان فارس

سردار بوعلی گفت: جشنواره ملی «عصر سلیمانی‌ها» به صورت مجازی و در ۲ بخش با همکاری سپاه برگزار خواهد شد و شامل فیلم کوتاه، پوستر، نرم افزار و ... در تاریخ ۷ دی جاری برگزار خواهد شد که به صورت زنده نیز از صدا و سیمای مرکز فارس نیز پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (سه شنبه 2 دی) در ستاد هماهنگی بزرگداشت سالروز شهادت «سپهبد شهید قاسم سلیمانی» در استان فارس گفت: به مناسبت به مناسبت سالروز شهادت این شهید والا مقام، 110 زندانی جرائم غیر عمد که مجموعا پنج میلیارد و ٦٤٥ میلیون تومان بدهی داشته اند از ندامتگاه های فارس آزاد خواهند شد.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: همچنین از میلاد با سعادت حضرت زینب (س) تا شهادت «سپهبد شهید قاسم سلیمانی» توزیع 30 هزار بسته معیشتی در تداوم کمک مومنانه شروع شده است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی «عصر سلیمانی‌ها» عنوان کرد: این جشنواره به صورت مجازی و در 2 بخش با همکاری سپاه برگزار خواهد شد و شامل فیلم کوتاه، پوستر، نرم افزار و ... در تاریخ 7 دی جاری برگزار خواهد شد که به صورت زنده نیز از صدا و سیمای مرکز فارس نیز پخش خواهد شد.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: موضوعات این جشنواره شامل «ما ملت شهادتیم» و «ما ملت امام حسینیم» و ... است و برای آن ٦٠ میلیون تومان جایزه نیز پیش ‌بینی شده است.

وی اضافه کرد: برای بزرگداشت سالروز شهادت «سردار سلیمانی»، همچنین جمع آوری امضای دیجیتال از طریق فضای مجازی به صورت ملی با موضوعات «مکتب سلیمانی»، «انتقام سخت»، «نه به مذاکره»، «خروج آمریکا از منطقه» در نظر گرفته شده است.

سردار بوعلی اعلام کرد: «چهره بیداری» با مشارکت ۲۵ هزار دانش آموز، 250 مدرسه و 750 مربی در سطح دانش آموزی به این مناسبت در نظر گرفته شده و امضای الکترونیکی «انتقام سخت» برای دانش آموزان، اجرای برنامه «یک کار خوب به عشق حاج قاسم»، برگزاری محفل شعر مجازی و وبینار سبک زندگی سردار «شهید سلیمانی» با همکاری دانشگاه شیراز ویژه دانشجویان و برنامه های بزرگداشت شهدا و ... سایر برنامه هایی است که به این مناسبت در فارس برگزار خواهد شد.

کد خبر 1006620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha