فعالیت هیئت رزمندگان در طی سال/ توزیع چهارمین مرحله بسته های معیشتی در همدان

میرزایی گفت: هیئت رزمندگان اسلام در قالب گروه های جهادی سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» در سطح شهر و روستاهای همدان در راستای مبارزه با ویروس کرونا در عصر کنونی فعالیت می کند.

«مصطفی میرزایی » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: هیئت رزمندگان اسلام در قالب گروه های جهادی سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» در سطح شهر و روستاهای همدان در راستای مبارزه با ویروس کرونا در عصر کنونی فعالیت می کند.  

 

مسئول هیئت رزمندگان ثار الله همدان با اشاره به اقدامات هیئت رزمندگان با توجه به شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: تهیه بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، محلول ضدعفونی کننده، دستکش، مایع شستشوی دست و همچنین بروشورهایی حاوی نکات ایمنی و خود مراقبتی در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی با بیان اینکه تهیه بسته‌های حمایتی برای افرادی که کسب و کار آنها با شیوع این ویروس دچار مشکل شده است از دیگر برنامه‌های هیئت رزمندگان است، ادامه داد: کمک به خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا از دیگر اهداف هیئت است..

 

مسئول هیئت رزمندگان ثارالله همدان گفت: امروز 500 بسته آماده شده که 300 بسته آن توسط ستاد اجرایی فرمان امام آماده و در اختیار هیئت قرار داده  شده، 150 بسته توسط هیئت جوانان عاشورایی لالجین و ما بقی توسط هیئت رزمندگان ثارالله همدان آماده شده است که واحد خواهران موفق به تهیه 50 بسته آن شده است.

 

وی گفت: طی چهار مرحله رزمایش ستاد اجرایی فرمان امام به خوبی ما را همراهی کرد؛ اعضای هیئت بانک اطلاعاتی دقیق از خانواده‌های نیازمند در اختیار دارند و در شناسایی خانواده‌ها بسیار دقیق عمل شده است.

 

میرزایی با  اشاره به استمرار کمک های مومنانه از سوی هیئت رزمندگان اسلام به نیازمندان و خانواده های بی بضاعت گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و متضرر شدن بسیاری از خانواده ها پس از این بحران، رویکرد کمک رسانی به  خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 1006635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha