قانون هدفمندی یارانه ها افق های جدی از رقابت و کیفیت به روی نانوایان گشود

معاون برنامه ریزی استاندار یزد، با بیان اینکه نگاه نانوایان باید به شغل خود الهی باشد، گفت: قانون هدفمندی یارانه ها افق های جدی از رقابت و کیفیت را به روی نانوایان گشود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، محمدرضا بابائی، معاون برنامه ریزی استاندار یزد، شب گذشته (14دی) در همایش کیفیت نان یزد که در هتل مشیر الممالک برگزار شد، با اشاره به دو نگاه متفاوت مادی و الهی به شغل، اظهارداشت: اگر نانوایان نگاهی الهی به شغل خود داشته باشند، کار آنان نیز الهی و مصداق عمل صالح است و اجر و پاداش خداوند را به همراه خواهد داشت.
 

وی ادامه داد: اگرنگاهی الهی بر کار انسان حاکم باشد، خداوند از او دستگیری و اجر و پاداشی فراوان به وی می دهد.


بابائی تصریح کرد: نانوایی شغل شریفی است که نسبت به برخی صنوف از درآمد کمتری برخوردار است ولی با نگاه الهی می توان اجر و پاداش فراوان در آن به دست آورد.


بختیار اعلائی پور، مدیرکل غله وخدمات بازرگانی استان یزد نیز در این همایش با بیان اینکه عوامل مختلفی در کیفیت نان اثرگذار است، اظهارداشت: قانون هدفمندی یارانه ها افق های جدی از رقابت و کیفیت را به روی نانوایان گشوده و کسانی که از کیفیت بالاتری برخوردار باشند در بازار رقابت ماندگار می ماند.


وی با اشاره به اینکه خودکفایی در گندم سبب کاهش کیفیت گندم تولیدی می شود، تاکید کرد: نانوایان باید با تبحر و تجربه و افزودنی های مجاز برای ارتقای کیفیت نان تولید تلاش کنند.
 

پایان پیام/

کد خبر 10067

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha