اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی  برگزار می شود

یازرلو گفت: اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی در استان گلستان اسفند برگزار می شود.

«رضا یازرلو» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: استان گلستان بار دیگری میزبان یک رویداد ملی رضوی شده است و در اسفند ماه میزبان هنرمندان کشور خواهیم بود.

 

معاون هنری وسینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی در استان گلستان برگزار می شود و خوشبختانه استقبال خوبی از سوی هنرمندان در حوزه فیلم کوتاه و انیمیشن انجام شده است.

 

یازرلو افزود: همین امروز نیز عزیزان ما در دبیرخانه در حال انجام و انتخاب آثار رسیده هستند تا بتوانیم در زمان مقرر یعنی چهار تا هفت اسفند ماه مراسم اختتامیه را برگزار کنیم.

 

وی بابیان اینکه امیدواریم شرایط به گونه ای باشد که تا آن زمان ویروس کرونا ریشه کن شده باشد، گفت: از سال 98 فراخوان این جشنواره منتشر شده است و در سه بخش فیلم کوتاه  داستانی، مستند و انیمیشن این جشنواره تدارک دیده شده است.

 

معاون هنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گلستان تاکید کرد: یک بخش ویژه موبایلی نیز مختص پنج استان گلستان، سمنان، خراسان شمالی و دو استان خراسان رضوی و قم به خاطر وجود  مبارک حضرت معصومه (سلام الله علیها) و امام رضا(علیه السلام) در نظر گرفته شده است.

 

یازرلو افزود: برای بخش موبایلی هنوز امکان ارسال آثار وجود دارد  و از همه علاقمندان به این حوزه درخواست می کنیم که آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

 

وی گفت: از سراسر کشور و تمام ایران آثار زیادی به دبیرخانه رسیده است و در جوار این جشنواره برگزاری هشت کارگاه ملی فیلم سازی را برای جوانان استان داشتیم که تاکنون پنج کارگاه برگزار شده است.

 

 

کد خبر 1006755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha