پویش التیام دل داغدیدگان همه گیری کرونا با یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی

حجت الاسلام ولایی برحق با اشاره به اهمیت التیام دل خانواده هایی که عزیزانی خود را در جریان شیوع بیماری کرونا غریبانه تدفین کردند گفت: پویش التیام دل داغدیدگان همه گیری کرونا با یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

« حجت الاسلام ولایی برحق» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اجرای طرح پویش التیام دل داغدیدگان همه گیری کرونا با یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: با شیوع ویروس کووید 19 بسیاری از خانواده مجبور شدند عزیزان خود را غریبانه و شرایط ویژه ای تدفین کنند.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: مراسم عزاداری و ختمهای بسیاری از مردم با پروتکل های بهداشتی اجرایی می شد که همین امر بر درد افراد مصیبت زده می افزود. 

 

وی ادامه داد:اجرای طرحی با هدف  التیام دل داغدیدگان از کرونا ، ضروری به نظر می‌رسد  و به همین منظور پنجشنبه همین هفته، 4 دی ماه فرصتی جهت این مهم تدارک گردیده است. تا شاید اطرافیان و دوستان و فامیل بتوانند عرض تسلیت به بازماندگان اعلام نمایند و با قرائت فاتحه و اهدای خیرات طلب مغفرت برای ارواح اموات داشته باشند.
 

 

حجت الاسلام ولایی برحق خاطرنشان کرد: مومنان همواره مانند یک زنجیر به یکدیگر وصل هستند و شریک روزهای غم و شادی یکدیگر می باشند از این رو همراهی و اظهار همدلی باعث می شود که قلوب اهل ایمان به یکدیگر نزدیک تر گردد.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز در پایان بیان کرد: همه با هم با شرکت فعال در این پویش برای تسلی دل بازماندگان اموات کرونایی با ذکر فاتحه، قرائت قرآن کریم و توزیع خیرات شرکت کنند و با بازماندگان اعلام همدردی می نماییم.

 

کد خبر 1006788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha