دیدار اعضای کانون روح‌الله اندیمشک با خانواده شهید مدافع سلامت

مدیر کانون فرهنگی هنری روح‌الله اندیمشک از دیدار جمعی از اعضای این کانون با خانواده شهید «مهین خسروی‌تبار» اولین شهید مدافع سلامت این شهرستان در راستای طرح ملی «سه شنبه‌های تکریم» خبر داد.

«حجت‌الاسلام علی بیرم‌وند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، از دیدار جمعی از اعضای کانون روح‌الله اندیمشک با خانواده شهید «مهین خسروی‌تبار» اولین شهید مدافع سلامت این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این اقدام در راستای اجرای طرح ملی ایران قوی و سه شنبه‌های تکریم انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری روح‌الله مسجد امام خمینی (ره) اندیمشک افزود: در این دیدار مدیر حوزه علمیه امام جعفرصادق (ع)، رئیس کلانتری ۱۱ امام خمینی (ره) انديمشک، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج خواهران رضوان و هیئت امنای مسجد امام خمینی (ره) حضور داشتند.

 

وی اذعان کرد: در این دیدار ضمن قرائت فاتحه، به بیان نقش و اهمیت جایگاه شهدا به ویژه شهدای مدافع سلامت در جامعه پرداخته شد.

 

حجت‌الاسلام بیرم‌وند تصریح کرد: دیدارهای فعالان مجموعه‌های مسجد امام خمینی (ره) اندیمشک با خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و چهره‌های شاخص فرهنگی و مذهبی با روی کار آمدن طرح ملی «سه شنبه‌های تکریم» به شکل منسجم‌تری در راستای تقدیر از آنها برگزار می‌شوند.

 

شهید خسروی‌تبار از کادر بهداشت و درمان درمانگاه روستای جااردو بخش الوارگرمسیری شهرستان اندیمشک بود که تابستان امسال پس از ابتلا به ویروس کرونا یک هفته در بیمارستان بستری شد و به فیض شهادت نائل آمد.

 

کد خبر 1006834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha