برترین‌های مسابقه قرآنی سوره لقمان در کردستان معرفی شدند

حجت‌الاسلام سعید عسگری گفت: برترین‌های مسابقه قرآنی تفسیر، ترجمه و مفهوم‌شناسی سوره لقمان در کردستان معرفی و تجلیل شدند.

حجت‌‌الاسلام سعید عسگری سرپرست مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان با اشاره به برگزاری مسابقه قرآنی به مناسبت هفته بسیج در استان اظهار کرد: برترین‌های مسابقه قرآنی تفسیر، ترجمه و مفهوم‌شناسی سوره لقمان در کردستان و تجلیل شدند.


وی بیان کرد: مسابقه تفسیر سوره لقمان به مناسبت هفته بسیج، به همت واحد امور قرآنی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در فضای مجازی برگزار شد.

 

وی افزود: سؤالات مسابقه قرآنی سوره لقمان پیش از هفته بسیج در پیام‌رسان ایتا در کانال مسابقات قرآنی و فرهنگی سراج به آدرس https://eitaa.com/serajmosabeghat بارگذاری شد و شرکت‌کنندگان پاسخ‌های خود را به ایدی این کانال ارسال کردند.

 

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور بیان کرد: این مسابقه با استقبال بسیار خوبی از سوی علاقمندان بود و در پایان ۲۰ نفر از شرکت‌کنندگان که به سؤالات پاسخ صحیح داده بودند، به قید قرعه به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

 

حجت‌الاسلام عسگری اعلام کرد: این مسابقه با هدف ترویج و تعمیق فرهنگ قرآن کریم و ایجاد شور قرآنی بین آحاد مردم برگزار شد.

 

وی در پایان اضافه کرد: منابع این مسابقه قرآنی بر اساس تفسیر مجمع‌البیان فی تفسیرالقرآن، الشیخ أبی علی الفضل بن الحسن الطبرسی (م۵۴۸) و تفسیر أنوار التنزيل و أسرار التأویل، المعروف به تفسير بيضاوى، عبدالله بن عمر الشيرازى الشافعى البيضاوى (م ۶۹۱ق). در نظر گرفته شده بود.

 

کد خبر 1006838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha