باز کردن زنجیر تفکر غرب‌گرایانه و چسبیده به قدرت و ثروت رویکرد مجلس تراز انقلاب اسلامی است

عسگری با اشاره به اهمیت تقابل غرب ستایی در برابر بومی گرایی به عنوان ابرچالش انقلاب اسلامی از ابتدای شکل گیری تا کنون گفت: مجلس تراز انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب اهتمام خود را بر باز کردن زنجیر تفکر غرب گرایانه و چسبیده به قدرت و ثروت می داند.

خبرگزاری شبستان - البرز: « مهدی عسگری» در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و در خانه ملت گفت: امیرالمومنین(ع) می فرمایند که مردم یا در دین با تو برادر اند و یا در آفرینش با تو برابر، همان مردمی که در جریان انتخابات و یا تشییع پیکیر اسطوره مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی به صحنه آمدند و حمایت خود را از نظام اسلامی ایران نشان دادند. 

 

نماینده مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: امروزه مردم زیر فشارهای اقتصادی و ناکارآمدی هزینه های برخی مسئولان را می پردازند و به راستی باید پرسید که سهم این مردم از معادلات زمام داری چیست؟!!! 

 

وی با اشاره به معطل ماندن بسیاری از مردم برای تسهیلات بانکی، بیمه بیکاری و بازار بورس بیان کرد: متأسفانه مردم در بزنگاه های حساس مانند ترور شهید محسن فخری زاده هرچه شبکه های داخلی را جستجو کردند کمتر نتیجه گرفتند و روایت اول را از منابع بیگانه جستجو کردند. 

 

عسگری اظهار کرد: گلایه های مردم به حق است، اما آنچه راه گشا است استیضاح مدیریت غرب گرایی است، که سقف توان جوان ایرانی را پخت آبگوشت بزپاش تلقی می کنند.

 

نماینده مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توان ایران و ایرانی، توان سلمان و سلیمانی ها بیش از این ها است و این مهم در گام دوم انقلاب اسلامی محقق می شود.

 

وی ادامه داد: مجلس تراز انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب اهتمام خود را بر باز کردن زنجیر تفکر غرب گرایانه و چسبیده به قدرت و ثروت می داند. 

 

عسگری ادامه داد: تصویب بودجه، تدوین برنامه هفتم پیشرفت و رأی اعتماد به وزرای دولت بعد نیاز به ترازیابی الگوی پیشرفت انقلاب اسلامی ایرانی دارد؛ تقابل غرب ستایی در برابر بومی گرایی از ابتدا انقلاب ابرچالش انقلاب اسلامی بوده است، اما اینکه منازعه تئوریک طی شده و از یک تجربه زیست شده سخن می گوییم کافی است این دو قطب را با هم مقایسه کنیم؛ تجربه مکتب شهید حاج قاسم، امثال شهید فخری زاده و ... با ژنرال های تکنوکرات و غرب گرایان. 

 

نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: صدا و سیما می توان با فراهم آوردن شرایط مناظره بستر گفت و گوهای فکر را فراهم کند تا به دور از سیاست زدگی دوگانه هایی که تبدیل به چالش برای مردم شده است در حضور افکار عمومی به بحث عالمانه گذارد.

 

عسگری خاطرنشان کرد: موضوع دیگری که امروز مردم را گرفتار کرده است، تبعیض و فساد و چپاول بیت المال است؛ قوه قضائیه در این خصوص اهتمام قابل تقدیری را صرف مبارزه با مفسدان می کند ولی مبارزه با مفسد کافی نیست بلکه باید سیستم مبارزه با فساد طراحی شود و راهکار آن شفاف سازی فرآیندها و ایجاد سامانه یکپارچه اطلاعات است.

 

دانش آموزان در فضای مجازی که سرشار از ویروس و آلودگی است رها شده اند

 

نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مکالمه اروتیک یک نوجوان ۱۴ ساله در فضای مجازی که ذهن افکار عمومی را درگیر کرده است، بیان کرد: مشکل اگر کتمان شود درمان نمی شود، امروز بحث بر سر یک نسل است که بی پناه در فضای مجازی رها شده است، بحث بر سر وظیفه حاکمیتی است.

 

عسگری خاطرنشان کرد: امروز میلیون ها دانش آموز که همراه آوردن گوشی همراه در مدرسه ممنوع بود به بهانه حفظ سلامتی شان در مقابل ویروس کرونا در فضای مجازی که مملو از ویروس و آلودگی است رها شده اند، این سوال مطرح می شود که سرزمین ذهن و قلب دانش آموزان نیاز به پروتکل و قوانین معین ندارد؟ 

 

 

کد خبر 1006893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha