آغاز فعالیت تیم های حمایتی در طرح قرارگاه شهید سلیمانی

فرمانده سپاه شیروان گفت: فعالیت تیم های حمایتی شیروان در طرح قرارگاه شهید سلیمانی آغاز شد.

 «عباسعلی ریحانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: بر اساس تفاهم‌نامه انجام شده با شبکه بهداشت این شهرستان، هم‌‎اکنون ۱۱۴ تیم حمایتی در قالب طرح قرارگاه شهید سلیمانی مشارکت دارند.

 

 

فرمانده سپاه شیروان بیان کرد: تیم های حمایتی در سطح شهر و روستا وضعیت بیماران کرونایی را که در منزل استراحت می کنند از لحاظ نیازمندی، منابع درآمدی، اقتصادی و معیشتی بررسی می کنند.

 

 

ریحانی عنوان کرد: در این تیم ها برای خروج بیماران کرونایی از منزل و تامین مایحتاج آنان، به هر خانواری یک بسته معیشتی به ارزش پنج میلیون ریال تحویل داده می شود که تاکنون ۳۰۰ بسته معیشتی توزیع شده که ۸۰ درصد کار انجام شده و مابقی توزیع خواهد شد.

 

 

وی با اشاره به مشارکت ۲۲۰ نفر از بسجیان شهرستان در قالب تیم های حمایتی، مراقبتی و نظارتی طرح قرارگاه شهید سلیمانی خاطر نشان کرد: در تیم مراقبتی برای جلوگیری از شیوع کرونا، همکاران در ۳۲ نقطه شهرستان اقدام به شناسایی بیماران کرونایی می کنند و با در دست داشتن دستگاه هایی به در منازل بیماران رفته و از خانواده آنان تست گرفته و چکاب می شود.

 

 

فرمانده سپاه شیروان تصریح کرد: در تیم نظارتی، ۱۵ تیم در قالب ۳۰ نفر معرفی شده اند که با سرکشی به ادارات، اصناف و کارخانجات بر رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت و توصیه های لازم را انجام می دهند که در صورت مشاهده تخلف با متخلفان برخورد می شود.

 

 

ریحانی بیان کرد: همچنین در چند روز اخیر با کمک یکی از خیرین با حضور در بخش محروم قوشخانه این شهرستان ۱۵۰ عدد کاپشن و ۱۵۰ بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

 

 

به گفته وی اجرای طرح قرارگاه شهید سلیمانی که با همکاری و مشارکت زنان و مردان بسیجی شهرستان انجام می شود، تا پایان سال ادامه دارد.

 

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

 

کد خبر 1006907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha