شایسته‌سالاری مسئولان با خدمت صادقانه آنان محقق می‌شود

ماموستا فایق رستمی گفت: شایسته سالاری هر انسانی به ویژه مسئولان در زیر سایه خدمت آنان تحقق می‌یابد و قبول مسئولیت بسیار وظیفه سنگینی است که خدا آنرا نصیب انسان‌های وارسته و بهترین بندگانش می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در جلسه رسمی شورای شهر سنندج، خدمت به مردم را از ارکان دین مبین اسلام دانست و بیان کرد: بزرگترین توفیقی که پروردگار متعال نصیب مسوولان می‌کند خدمتگزاری به مردم است.

 

وی با بیان اینکه شایسته سالاری هر انسانی به ویژه مسئولان در زیر سایه خدمت آنان تحقق می‌یابد، افزود: قبول مسئولیت بسیار وظیفه سنگینی است که خدا آنرا نصیب انسان‌های وارسته و بهترین بندگانش می‌کند.

 

وی خواستار خدمات‌رسانی شایسته شهرداری و شورای شهر به شهروندان شد و گفت: میوه عبادت خدمت به عام است و اگر شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج همدلی خود را که موجب پیشرفت و بهبود وضعیت شهر شده است، حفظ کنند می‌توانند بهترین خدمات‌رسانی شایسته و مطلوب را به شهروندان ارائه نمایند.

 

امام جمعه شهرستان سنندج اضافه کرد: یک مدیر شایسته سالار و خوب در حوزه‌های مدیریتی مختلف باید امانت‌دار خوبی بوده و علم و آگاهی کامل انجام وظیفه کند تا ذخیره‌ای که حق مردم است از بین نرود. 

 

نماینده مردم سنندج در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: دلسوزی نسبت به جامعه بشریت و استقامت و صبر از دیگر مصادیق شایسته سالاری است که اگر مدیری در مقام مسئولیت خود به این صفات حسنه آراسته باشد شایسته تقدیر بوده و تاج کرامت انسانی را دارا خواهد بود. 

 

ماموستا رستمی تحولات و تغییراتی که شهرداری و شورا در این چند سال در سطح شهر سنندج ایجاد نموده‌اند را قابل تقدیر  دانست و یادآور شد: این تحولات نشانه مدیریت صحیح، احساس مسئولیت، دلسوزی، خدمت‌گزاری صادقانه و شایسته تقدیر است. 



وی سنگر خدمت‌گزاری به مردم در شهرداری و شورای اسلامی را خطیر دانست و تاکید کرد: خداوند به مجموعه شهرداری و شورا به دلیل رفع مشکلات مردم و خدمت‌گزاری به آنان لطف بزرگی داشته است.

 

 

کد خبر 1006926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha