۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان زنجانی توزیع شد

حجت الاسلام کرمی با اشاره به توزیع ۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان زنجان افزود: این کمک ها در قالب پویش یلدای مهربانی و در راستای تکریم نیازمندان انجام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر ساله از محل عواید موقوفات این ارگان بسته‌های شب یلدا  تهیه و به خانواده‌های نیازمند اهدا می‌شود.

 

حجت الاسلام مختار کرمی با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا از شهروندان درخواست شد  که به جای دورهمی در شب یلدا ، خانواده‌ها آیین آن را در خانه‌های خود و بدون تجمع برگزار کنند، گفت: در همین راستا برای شادی خانواده‌های نیازمند یک هزار بسته میوه و 800 کیلو گوشت قربانی بین این خانواده‌ها توزیع شد.

 

این مقام مسئول همچنین از توزیع 2 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان نیز خبر داد و افزود: این بسته‌ها هم از محل عواید موقوفات بین نیازمندان همان منطقه توزیع شد.

 

وی گفت: پویش «یلدای مهربانی» در راستای تکریم نیازمندان و سهیم شدن در شادی آن‌ها همه ساله از محل موقوفات اجرا می‌شود و مردم و خیران می‌توانند برای شرکت در این پویش عدد ۱ را به شماره ۱۰۰۰۰۱۱۴۲۴۱ ارسال کنند.

کد خبر 1006929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha