حمایت ۳۰ میلیون تومانی حامیان ایرانی مقیم خارج کشور از ایتام زنجانی

صفر گفت: در هشت ماهه امسال قریب به ۳۰ میلیون تومان از طریق حامیان ایرانی مقیم خارج از کشور به حساب ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان واریز شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعدادی از هموطنان در کشورهای دیگراقامت دارند که مایلند به هموطنان خود در داخل کشور کمک ومساعدت  کنند که این کار از طریق جذب و عضویت حامیان در کمیته امداد انجام می شود.

 

هدایت صفری با بیان اینکه در حال حاضر 30 حامی ایرانی مقیم خارج از کشور حمایت معنوی 61 فرزند یتیم زنجانی را بر عهده دارند، افزود: در این زمینه تاکنون تعدادی از حامیان مقیم خارج از کشور با تماس از طریق شبکه‌های ارتباطی کمک‌های مادی و معنوی خود را به فرزندان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد پرداخت می کنند.

 

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان تعداد حامیان مقیم خارج از کشور که امسال به جمع حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین اضافه شدند را 20 نفر عنوان کرد و افزود: در هشت ماهه امسال  قریب به 30 میلیون تومان از طریق حامیان ایرانی مقیم خارج از کشور به حساب ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان واریز شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 440 درصد رشد داشته است.

 

صفری درپایان افزود: کمیته امداد استان زنجان  تلاش دارد تا از طریق رابطین، معتمدان، افراد سرشناش و کسانی که بستگانی در خارج کشور دارند ارتباط برقرار کرده تا ایتام نیازمند از خدمات و کمک‌های نقدی و غیرنقدی حامیان  وخیران مقیم خارج ازکشور با نظارت ها وبرنامه های این نهاد مقدس بهره‌مند شوند.

 

کد خبر 1006946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha