توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان منطقه کوی فلسطین خرم آباد

حجت الاسلام کیانی با اشاره به تهیه بانک اطلاعات از نیازمندان محله توسط کانون فرهنگی هنری مسجد، گفت: ۳۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان منطقه کوی فلسطین خرم آباد توزیع شده است.

حجت الاسلام «سعید کیانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: در روزهای نخست شیوع بیماری کرونا در استان بانک اطلاعاتی از نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا تشکیل شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری بقیه الله الاعظم (ع) خرم آباد افزود: با همکاری مرکز نیکوکاری و جذب مشارکت های خیران و افراد توانمند در راستای دستگیری از نیازمندان اقدام می شود.

 

وی بیان کرد: همزمان با شب میلاد حضرت زینب (س) و شب یلدا بالغ بر 300 بسته معیشتی و پک ویژه شب یلدا در بین نیازمندان توزیع شده است.

 

حجت الاسلام کیانی افزود: با مشارکت خیرین و مرکز نیکوکاری به صورت ماهانه و در مناسبت های مختلف از نیازمندان حمایت می شود.

 

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص مواسات و همدلی، خاطرنشان کرد: در لبیک به سخنان رهبر معظم انقلاب رزمایش مواست و همدلی در راس فعالیت کانون فرهنگی هنری و مسجد قرار گرفته است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری بقیه الله الاعظم (ع) خرم آباد با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی هنری در این کانون فرهنگی هنری مسجد، بیان کرد: تلاش شد از بستر فضای مجازی برای برگزاری برنامه های دینی، فرهنگی و هنری بهره گرفته شود.

 

حجت الاسلام کیانی با اشاره به اینکه فعالیت های کانون فرهنگی هنری مسجد در راستای مقابله با بحران کرونا همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: تا شکست قطعی ویروس کرونا در کنار مردم هستیم.

کد خبر 1006976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha