فعالیت چشمگیر بچه مسجدی های بام ایران در اجرای طرح ملی «ایران قوی»

فعالان کانون های فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری این روزها با انجام فعالیت های گسترده فرهنگی هنری، مذهبی و اجتماعی طرح ملی «ایران قوی» را به درستی انجام می دهند.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: محور فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری در دومین سال فعالیت فهما بر طرح ملی «ایران قوی» استوار است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این زمینه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تاکنون فعالیت های گسترده ای را در سامانه «بچه های مسجد» به ثبت رسانده اند.

 

وی بابیان اینکه این استان در زمینه اجرای طرح فهما جزء استان های پیشتاز است ابراز کرد: این جایگاه مرهون تلاش های فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری و همکاران استان است.

 

مظاهری ابراز کرد: توجه طرح ملی «ایران قوی»، به جریان سازی گفتمان انقلابی، اسلامی و فعالیت های فرهنگی برای ارتقای سطح کیفی و کمی برنامه ها و فعالیت های فرهنگی هنری در کانون های مساجد است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ایجاد بستر مشارکت و نقش آفرینی، رقابت سالم، تولید و اشتراک محتوا، هماهنگی و انسجام فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد از جمله رویکردهای این طرح است.

 

وی بابیان اینکه مدیران کانون های فرهنگی هنری باید فعالیت های خود را در سامانه بچه های مسجد بارگذاری کنند گفت: کانون ها بر اساس ثبت و نوع فعالیت های خود در این سامانه امتیاز و اعتبار لازم را کسب می کنند.

 

مظاهری تصریح کرد: اجرای طرح ملی ایران قوی در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اجرایی شده و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری به خوبی وارد این عرصه شده اند.

 

کد خبر 1006981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha