نشست هم اندیشی تبیین شبکه راهیاری استان بوشهر برگزار شد

با حضور حجت‌الاسلام رسول عارفی‌زاده، معاون ارتباطات بنیاد هدایت روز چهارشنبه (۳ دی) نشست هم اندیشی تبیین شبکه راهیاری در سالن اجتماعات شهید آوینی بوشهر برگزار شد.

به گزارش  خبرگزاریشبستان از بوشهر، روز چهارشنبه (3 دی) نشست هم اندیشی تبیین شبکه راهیاری استان بوشهر با حضور حجت‌الااسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی و رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان بوشهر در سالن اجتماعات شهید آوینی  بوشهر برگزار شد.

 

«حجت‌الاسلام رسول عارفی‌زاده» نیز در این نشست به تشریح شبکه راهیاری و ارائه راهکارهای ارتقا شبکه امامت در سطح استان بوشهر پرداخت و اظهار داشت: به منظور ارتقا شبکه امامت، در بنیاد هدایت، طرح راهیاری در قالب سه بخش منطقه‌ای، استانی و شهرستانی تدوین شده است.

 

معاون ارتباطات بنیاد هدایت با اشاره به اینکه در این طرح راهیاران منطقه‌ای وظیفه آموزش راهیار استانی را بر عهده دارند، اضافه کرد: راهیار استان با برگزاری نشست‌های تخصصی، راهیاران شهرستانی را که همان رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها هستند، آموزش می‌دهند.

 

وی ادامه داد: راهیاران شهرستانی پس از کسب آموزش‌های لازم با تعامل مستمر با امامان (روستا، محله و پایگاه اجتماعی)، زمینه ارتقا و آموزش آنان را فراهم می‌کنند که این اقدام گام مهمی در راستای تقویت و ارتقا شبکه امامت در سطح کشور محسوب می‌شود.

 

حجت‌الاسلام رسول عارفی‌زاده تصریح کرد: این نشست در جهت دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات و همچنین معرفی راهیار استانی و راهیاران شهرستانی و وظایف هر کدام و نحوه ارتقا شبکه امامت در سه عرصه امام روستا، امام پایگاه و امام محله برگزار شده است.

 

خاطر نشان می شود که معاون ارتباطات بنیاد هدایت در سفری سه روزه به استان بوشهر ضمن سفر به شهرستان‌های مختلف به برگزاری نشست‌های صمیمی پرسش و پاسخ با رؤسای ادارات، گزارش کاملی از عملکرد آنان در مبحث بازرسی‌ها، شناخت امامان موفق و معرفی مساجد شاخص شهرستان دریافت کرد.

 

کد خبر 1007004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha