برگزاری دیپلم علوم اسلامی ۲۰۲۱ در دانشگاه سارایوو

دانشگاه سارایوو" UNSA" در بوسنی دیپلم علوم اسلامی ۲۰۲۱ را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الالوکة، دانشکده علوم اسلامی متعلق به دانشگاه سارایوو" UNSA" در شهر سارایوو پایتخت بوسنی و هرزگوین از ماه ژانویه تا آوریل 2021 میلادی به مدت سه ماه دیپلم علوم اسلامی را برگزار می کند.

 

این دیپلم برای کسانی که مایل به کسب بینش جدید درباره علوم اسلامی، تقویت دانش مفاهیم اسلامی و ارزش‌ها و اعتقادات اسلامی به خصوص در بوسنی و هرزگوین هستند، برگزار می شود.

 

برنامه دیپلم در دو دوره مجزا به دو زبان بوسنیایی و انگلیسی اجرا می شود. درس های این دوره توسط مدرسان واجد شرایط از دانشکده علوم اسلامی در دانشگاه سارایوو داده می شود.

 

کلاس های دپیلم علوم اسلامی که 72 ساعت آموزشی است، در دو موضوع برگزار می شود. موضوع اول شامل مقدمه کلی درباره اسلام (خلاصه ای از تاریخ اسلام، مقدمه ای بر اعتقاد اسلامی، متون مقدس اسلامی، قوانین و اخلاق اسلامی و مقدمه ای بر فلسفه اسلامی) است. موضوع دوم شامل اسلام در بوسنی و هرزگوین ( تاریخ فرهنگ اسلامی بوسنی، نهادهای اسلامی در بوسنی و اندیشه اسلامی معاصر در بوسنی) است.

 

باتوجه به شیوع ویروس کرونا در بوسنی و همه جهان، کلاس های آموزشی دو بار در هفته از ساعت 18 تا 20 در مقر دانشکده علوم اسلامی به صورت مجازی از طریق اینترنت برگزار می شود.

کد خبر 1007008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha