از ظرفیت جوانان در برگزاری مناسبت‌های انقلاب استفاده شود

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه مردم در مناسبت های انقلاب اسلامی حضور میدانی دارند گفت: از ظرفیت جوانان در برگزاری مناسبت‌های انقلاب اسلامی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» امروز(چهارشنبه، ۳ دی) در نشست مسئولان کارگروه‌های تخصصی بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با قدردانی از مشارکت مطلوب مردم در پیشگیری از ویروس کرونا اظهارکرد: همه گروه‌ها وارد میدان مهار ویروس کرونا شدند و این مشارکت در کنترل بیماری می‌تواند به الگویی جهانی تبدیل شود.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه ملت ایران با پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب همواره تهدیدها را تبدیل به فرصت می‌کند افزود: انقلاب اسلامی مشحون و مملو از شعار الهی است.

 

وی با تاکید بر تداوم حرکت انقلاب اسلامی، شهدا را از شعائر انقلاب اسلامی خواند و بیان کرد: مردم در اجرای مناسبت‌ها و برنامه‌های انقلاب اسلامی حضور میدانی دارند و حضور متولیان به صورت ستادی است و عرصه را برای حضور پررنگ‌تر مردم در مناسبت‌های انقلاب اسلامی آماده می‌کنند.

 

امام جمعه رشت بر لزوم تولید برنامه‌های فاخر توسط رسانه ملی تاکید کرد و بیان داشت: برنامه‌های بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط رسانه‌ها به‌ویژه صدا و سیما پوشش داده شود.

 

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت جوانان در برگزاری مناسبت‌های انقلاب اسلامی استفاده شود تصریح کرد: پیشکسوتان انقلاب و جنگ، آزادگان و ایثاگران به‌ویژه در رسانه‌ها باید مورد توجه قرار گیرند.

 

*خروش ملت ایران در ۲۲ بهمن متبلور می شود

«محمود قاسم‌نژاد» نیز در این نشست گفت: امام(ره) با ایمان راسخی که داشتند، توانستند انقلاب اسلامی را در ایران به وجود آورند که نور امیدی برای مستضعفان شد.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با اشاره به اینکه با وقوع انقلاب اسلامی هیمنه استکبار جهانی به رهبری امام(ره) و ملت ایران شکسته شد، بیان کرد: ۲۲ بهمن یکی از روزهایی است که خروش ملت ایران متبلور می شود.

 

کد خبر 1007077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha