برگزاری آیین بزرگداشت «عملیات کربلای ۴» در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان از آیین بزرگداشت «عملیات کربلای ۴» در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: بیان لحظه لحظه های دوران شکوهمند دفاع مقدس برای نسل جوان از اهمیت ویژه و وافری برخوردار بوده که این مهم نیاز امروز جامعه است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: این کانون فرهنگی و هنری با وجود برخورداری از اعضای نوجوان و جوان نیاز به این توسعه فرهنگ دفاع مقدس را وظیفه خود دانسته و همواره در این زمینه برنامه های مختلفی را به اجرا در آورده است.

 

وی بزرگداشت شهدا را وظیفه ای عنوان کرد که نباید از آن غافل شد بلکه بازماندگان دوران دفاع مقدس باید در این زمینه و در راستای زنده نگه داشتن رشادت ها و دلیرمردی های رزمندگان اسلام در نبرد علیه ظلم و جور نقش خود را همواره به خوبی ایفا کنند.

 

گواهیان با گرامی داشت سالروز عملیات «کربلای چهار» و نقش رزمندگان اسلام در راستای این عملیات درخشان، عنوان کرد: به همین مناسبت ویژه برنامه ای به همت کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برنامه ریزی شده که در سالروز عملیات شکوهمند «کربلای چهار» برگزار می شود.

 

وی در تشریح این برنامه که قرار است امشب در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار شود، خاطرنشان کرد: مراسم بزرگداشت «شهدای عملیات کربلای چهار» همزمان با سالروز این عملیات همراه با خاطره گویی همرزمان شهدای عملیات «کربلای چهار» امشب در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» اظهار کرد: این مراسم با پخش مستند «حاج مراد» روایتی از زندگی رزمنده دلاور لشکر المهدی(عج) «مراد رحمانیان» که توسط گروه رسانه ای «ماح» تولید شده است، همراه است.

 

گواهیان با اشاره به برگزاری این مراسم با رعایت سایر شیوه نامه های بهداشتی، تصریح کرد: دراین مراسم سایر شیوه نامه های بهداشتی همچون رعایت فاصله فیزیکی و تاکید بر ورود با ماسک به اجرا در می آید.

 

به گزارش شبستان، ویژه برنامه بزرگداشت شهدای عملیات کربلای چهار در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» اجرا می شود.

 

 

کد خبر 1007082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha