کمیته امداد امام خمینی(ره) ۳۰ درصد اشتغال خالص کشور را محقق کرده است

بختیاری با اشاره به اهمیت ایجاد ۲۱۰ هزار فرصت شغلی گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) ۳۰ درصد اشتغال خالص کشور را محقق کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سیدمرتضی بختیاری» طی آئین رونمایی از طرح خدمات پهبادی کشاورزی مددجویان کمیته امدادخمینی(ره) که چهارشنبه 3 دی در مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) مشکین دشت کرج برگزار شد گفت: متناسب با برنامه ریزی های صورت گرفته کمیته امداد امام خمینی(ره) طی یک سال گذشته موفق شده است تا 30 درصد اشتغال خالص کشور را محقق کند.

رئیس کمیته امام خمینی(ره) افزود: انتظار می رود تا پایان سال جاری نیز شاهد ایجاد 210 هزار فرصت شغلی در سطح کشور باشیم.

وی با اشاره به اینکه سهم استان البرز در جریان ایجاد اشتغال در سال جاری قابل توجه بوده است آنچنان که 92.5 درصد سهم اشتغال مددجویان را تحقق بخشیده است و با توجه به مستندات اعلام شده تا پایان دیماه این مهم به صورت کلی محقق می شود.

بختیاری ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی(ره) عزم خود را بر توانمندسازی مددجویان قرار داده است و در این بستر مدیریت دانش بینان را با محوریت اقتصاد مقاومتی با توجه به اهتمام معاونت اشتغال و خودکفایی نهاد کمیته امداد قرار داده است.

وی بیان کرد: آثار ارزشمند مدیریت دانش بنیان کمیته امداد که با همراهی و حمایت معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری، وزارت کشاورزی و سازمان هواپیمایی کشوری محقق شده است.

وی اظهار کرد: در راستای این اهداف 500 مددجو که آموزش کنترل پهپادی دیده اند، 200 نفر گواهینامه در قالب 20 تیم کنترل پهبادی ساماندهی شده اند.

رئیس کمیته امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: هفت فروند بالگرد در قالب ارائه خدمات کشاورزی با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور به کار گرفته شده اند.

کد خبر 1007219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha