۶۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان صومعه‌سرا توزیع شد

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری گفت: ۶۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش احسان و همدلی بین نیازمندان شهرستان صومعه‌سرا توزیع شد.

حجت‌الاسلام«محمدمهدی راشدی‌نوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: فرهنگ احسان و نیکوکاری فرهنگ نیکو و پسندیده‌ای است.

 

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه در مشکلات و گرفتاری‌ها هم می‌توان عزت و همبستگی و همدلی را که اسلام به ما آموخته به کار برد و به کمک یکدیگر شتافت افزود: در این ایام شاهد یکدلی و مهربانی مردم نسبت به یکدیگر هستیم.

 

وی با بیان اینکه امروز گوشه دیگری از حماسه و فرهنگ احسان و نیکوکاری را در جامعه شاهد هستیم گفت: ملت خوب ایران باوجود تمام مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه و شیوع بیماری کرونا نیازمندان را فراموش نکردند.

 

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری با اشاره به اینکه در 9 ماه گذشته مردم صومعه‌سرا بالغ بر سه میلیارد تومان در رزمایش مواسات و همدلی کمک کرده‌اند تصریح کرد: در نظر است تا پایان سال 2 هزار بسته معیشتی دیگر بین نیازمندان شهرستان توزیع شود.

 

امام جمعه صومعه‌سرا با اشاره به توزیع 600 بسته معیشتی بین نیازمندان بیان کرد: این بسته‌ها در کل سطح شهرستان به ویژه مناطق محروم و حاشیه‌ای میان افراد آسیب دیده از کرونا که قبلاً شناسایی شده‌اند توزیع می‌شوند.

 

وی با اشاره به اینکه این بسته‌ها با مشارکت، اهداء و معاضدت ستاد اجرای فرمان امام (ره) (بنیاد برکت) استان گیلان  در قالب  طرح احسان‌وهمدلی تهیه شده است خاطرنشان کرد: توزیع کمک‌های معیشتی بین نیازمندان باید بسیار هوشمندانه باشد و در حفظ منزلت افراد دقت شود.

کد خبر 1007259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha