هیئت زینبیه و کانون فرهنگی شهدای کاشان از پرستاران تجلیل کردند

اعضای هیئت زینبیه و کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد ترک آباد در راستای استمرار فعالیت های فرهنگی مذهبی در ایام شیوع بیماری کرونا، به مناسبت ایام ولادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) از ۴۴ پرستار بیمارستان شهید بهشتی کاشان تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، اعضای هیئت زینبیه و کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد ترک آباد کاشان در راستای استمرار فعالیت های فرهنگی مذهبی در ایام شیوع بیماری کرونا، به مناسبت ایام ولادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) از ۴۴ پرستار بیمارستان شهید بهشتی کاشان تجلیل کردند. 


اعضای هیأت زینبیه و کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد ترک آباد با حضور در بیمارستان شهید بهشتی با سپیدپوشان مدافع سلامت در بخش‌های مختلف دیدار و ضمن تبریک این مناسبت و عرض خدا قوت، لوح تقدیر و هدایایی را به رسم یادبود به آنها تقدیم کردند.


رئیس هیئت زینبیه کاشان در دیدار با پرستاران و کارکنان بخش کرونای این مرکز ضمن ارج نهادن به تلاش چند ماهه آنها در درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ اظهار کرد: بحران کرونا شرایط متفاوتی را برای کادر درمان ایجاد کرده است اما قطعا برای افرادی که در خط مقدم این جبهه در حال دفاع از سلامت مردم هستند اجری والا نزد پروردگار عالم خواهد بود و البته مردم نیز قدردان همّت و ایثار این قشر هستند.


حسین صانعی با بیان اینکه ما امروز به رسم قدردانی و قدرشناسی در این مرکز حضور یافته ‌ایم گفت: اگر چه زحمات و تلاش کادر درمان با هیچ هدیه مادی قابل جبران نیست اما سعی ما بر این است در این دیدار، دلگرمی آن ها را افزون کرده و حس قدرشناسی خود را به ایشان انتقال دهیم.


رئیس هیئت زینبیه سه راه علوی کاشان خاطر نشان کرد: این هیئت با توجه به تعطیلی تجمعات مذهبی هزینه های مخارج مجالس جشن ولادت حضرت زینب (س) را به بیماران کرونایی اختصاص داده است.

 

صانعی افزود: پیرو فرمايشات مقام معظم رهبری جهت مشارکت مجامع و هیئات در کمک مومنانه اهدا ۵۰۰  بطری آب میوه به کلیه بیماران از دیگر برنامه های این هیئت در بیمارستان شهید بهشتی بود./

کد خبر 1007271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha