رونمایی از یک کتاب با موضوع زندگی حضرت زهرا (س) در آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از رونمایی جدیدترین کتاب در حوزه زندگی حضرت زهرا(س) با عنوان «فاطمه(س) ریحانه الرسول(ص)» در این شهرستان خبر داد.

«سعید ضابطی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در آستانه ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س) ، کتاب « فاطمه ریحانه الرسول(ص)» اثر حجت الاسلام «عباس استاد آقایی» با حضور آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های کاشان و آران وبیدگل و رئیس پردیس دانشگاه فرهنگیان آران و بیدگل به صورت مجازی رونمایی شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل بیان کرد: این کتاب شامل ۵ فصل « شناخت حقیقت اهل بیت(ع)، پرتوی از شناخت نوری حضرت فاطمه(س)، شمه ای از زندگی نامه مٌلکی حضرت فاطمه(س)، مصائب جانکاه حضرت فاطمه زهرا(س)، حضرت بقیه الله العظم (عج) منتقم موعود» است.

 

ضابطی تصریح کرد: « اعتراف غیر شیعیان به فضایل آن بانوی بزرگوار»، «سند محکم فدک»، «شهادت حضرت محسن(ع)»، و «مهدی؛ منتقم خون مادر» از دیگر موضوعات این کتاب ارزشمند است.

 

دبیر انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: کتاب رونمایی شده از سوی انتشارات یاران مهدی، با شمارگان ۲ هزار نسخه در ۵۵۲ صفحه در قطع وزیری به نگارش درآمده و وارد بازار نشر شده است.

 

ضابطی اظهار داشت: « اسرار آفرینش اهل بیت علیهم السلام، از ظهور جهان تا جهان پس از ظهور حضرت ولیعصر(عج) و نور مهدویت در دل شبهای ظلمانی کویر» از دیگر کتب منتشر شده به قلم حجت الاسلام «عباس استادآقایی» نویسنده فعال شهرستان آران و بیدگل است.

 

انتشارات یاران مهدی(عج) یکی از ناشران فعال شهرستان آران و بیدگل است که کتاب های دینی و مذهبی را به چاپ می رساند.

کد خبر 1007294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha