پرستاران مدافعان خط مقدم سلامت کشور هستند

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)گفت: پرستاران مدافعان خط مقدم سلامت کشور هستند که در یک سال اخیر مشقت ‌های فراوانی را تحمل کردند و با وجود همه مشکلات پیش روی آن ها، این افراد هم چنان در سنگر جهاد حضور دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با ایام ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار ، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از مرکز پرستاری ادیب وابسته به مرکز نیکوکاری مهد قرآن و ولایت آران و بیدگل بازدید کردند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در این دیدار گفت: ملت ایران همیشه قدردان جان فشانی ها و زحمات کادر درمان و پرستاران هستند و دوران شیوع کرونا باعث شد خدمات بی شمار کادر درمان و پرستاران بیش از پیش بر مردم نمایان شود.

 

حسن اسماعیلی افزود:  پرستاران مدافعان خط مقدم سلامت کشور هستند که در یک سال اخیر مشقت ‌های فراوانی را تحمل کردند و با وجود همه مشکلات پیش روی آن ها، این افراد هم چنان در سنگر جهاد حضور دارند.

 

وی در ادامه بیان داشت: امیدواریم خداوند به همه پرستاران و کادر درمان کمک کند تا بتوانند از این امتحان رو سفید بیرون بیایند و با توجه و مراعات مسائل بهداشتی توسط مردم به زودی شاهد از بین رفتن ویروس کرونا باشیم.

 

پرستاران نشان دادند که نماد مقاومت و ایثار هستند

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل هم در این دیدار ضمن تشکر از خدمات شبانه روزی کادر درمان گفت: شما فرشتگان زمینی هستید که برای رفاه حال مردم از وقت و زندگی خود گذشت می کنید و برای سلامت جامعه تلاش وافری دارید.

 

سعید ضابطی افزود: پرستاران و کادر درمان در بحران کرونا تمامی تلاش خود را به کار بستند و جانانه پای کار ایستادند و نشان دادند که نماد مقاومت و ایثار هستند.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل خاطر نشان کرد: تقدیر از شما پرستاران کوچکترین کار جامعه است آن هم در شرایطی که در دوره گسترش ویروس کرونا شما در خط مقدم مبارزه و از بین بردن این ویروس تلاش زیادی داشتید و ما قدردان شما جهادگران ایران اسلامی هستیم.

 

در بخش دیگری از این دیدار، حجت الاسلام حجت الله جلالی مسئول مرکز نیکوکاری ولایت مهد قرآن کریم و ولایت آران و بیدگل گزارشی از فعالیت های مرکز در طول سال و به ویژه دوران شیوع کرونا ارائه داد و از بهره برداری از چند طرح علمی، پرورشی، ورزشی و مذهبی در آینده نزدیک در این مجتمع خبر داد.

 

در پایان این دیدار، از سوی اداره فرهنگ و ارشاد و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با هدای شاخه های گل و لوح یادبود از کادر درمان و پرستاران مرکز ادیب تقدیر شد./

 

کد خبر 1007318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha