جنگ روایت ها محصول جنگ شناختی است/ سرعت عمل در روایت گری زمینه مقبولیت خبر

امیدیان با اشاره به اهمیت جنگ روایت ها به عنوان محصول جنگ شناختی گفت: سرعت در روایت زمینه مقبولیت بیشتر است.

« حسین امیدیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص جنگ روایت ها و اهمیت شناخت نسبت به این جنگ گفت: هر اندازه که طرف مقابل را در جنگ شناخت ها بشناسیم بهتر می توانیم رفتار مقابله ای داشته باشیم آن چنان که دشمنان نیز با آگاهی از این امر جنگ و روایت را شروع می کند. 

 

دبیر قرارگاه خاتم الاوصیاء استان البرز افزود: گام دوم پس از شناخت، روایت کردن است و هر کس زودتر روایت کند موفق تر است چرا که اعتماد بیشتری حاصل می شود. 

 

دشمن در خصوص شهادت شهید فخری زاده زودتر روایت کرد

 

وی با اشاره به اهمیت اعتمادسازی در جریان جنگ روایت ها بیان کرد: سرعت عمل در جنگ روایت ها مهم است، مانند موضوع شهادت شهید فخری زاده که دشمن زودتر از ما روایت کرد. 

 

امیدیان افزود: وظیفه جمهوری اسلامی بوده که محافظان موثر و خوبی برای شهید فخری زاده بگذارد و البته همین کار را کرده است ولی وقتی روایت شهادت را دشمن زودتر عنوان کرد، این سوال در اذهان عموم مردم پیش آمد که چرا برای این شهید محافظ نگذاشته بودند. 

 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان البرز سرعت عمل در روایت گری را زمینه مقبولیت خبر خواند و بیان کرد: نکته اصلی در جنگ روایت ها به صورت محدود و گسترده این است که سرعت عمل وجود داشته باشد. 

 

 

 

 

کد خبر 1007332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha