توسعه زنجیره‌های تولید با استفاده از شیوه‌های دانش‌بنیان رویکرد سازمان اوقاف و امور خیریه است

حجت‌الاسلام‌ خاموشی توسعه زنجیره‌های تولید با استفاده از شیوه‌های دانش‌بنیان را از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام«سید مهدی خاموشی» در حاشیه سفر به استان سمنان در جمع خبرنگاران با تأکید براینکه اوقاف بیانات و رهنمودهای رهبری را سرلوحه تمام امور و فعالیت‌های خود می‌داندگفت: رهبر معظم انقلاب سال۹۹ را با نام جهش تولید نام‌گذاری کردند و ما نیز در مجموعه اوقاف در سطح کشور وظیفه خود می‌دانیم که در راستای عمل به این شعار تمام تلاش خود را صرف کنیم.

 

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افزایش تولید ملی را مثابه گذر از تحریم‌ها دانست وگفت: قطعاً همراهی و همگامی اقتصاد مولد با دانش بهترین راه برای رفع بسیاری از مشکلات به‌ویژه مشکلات اقتصادی است.

 

وی همکاری مردم، تبعیت از رهبری و اتخاذ تدابیر ویژه برای برون‌رفت از مشکلات ناشی از تحریم‌های اقتصادی را بهترین راهکار برای مقابله با دشمنان در عرصه جنگ اقتصادی نام برد وافزود: لازم است با تلاش و تکیه بر نیروهای داخلی به جنگ با تحریم‌ها برویم که خوشبختانه تاکنون نیز موفق عمل کرده‌ایم.

 

حجت‌الاسلام خاموشی با بیان اینکه اشتغالزایی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها در کنار ارزآوری با تکیه بر توان داخلی میسر خواهد شد ادامه داد: سازمان اوقاف با حمایت از گروه‌های دانش‌بنیان‌ در راستای تجاری‌سازی طرح‌های تولیدی گام بزرگی برداشته است.

 

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در ادامه  با اشاره به اقدامات سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای اجرای رزمایش کمک مؤمنانه از زمان شیوع ویروس کرونا اظهارداشت: این سازمان از زمان شیوع این ویروس تا به امروز بیش از یک‌میلیون و ۳۰۰هزار بسته معیشتی را تهیه و بین نیازمندان در سطح کشور توزیع کرده است.

 

وی تصریح  کرد: تا به امروز بالغ‌بر پنج میلیارد تومان کمک به اقشار آسیب‌دیده از کرونا و کمک به مقابله با کرونا در استان سمنان هزینه شده است.

 

حجت‌الاسلام خاموشی بیان کرد: در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی نیز ۶ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان تهیه و بین نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا توزیع‌شده است.

 

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افزود: اجرای رزمایش کمک مؤمنانه، کمک به اقشار آسیب‌دیده از کرونا، انجام فعالیت‌های کمک‌کننده به مقابله با کرونا و اجرای طرح شهید سلیمانی تا مهار کامل ویروس کرونا به همت سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه دارد.

 

بازدید از دو مجموعه زنجیره تولید هدف سفر یک‌روزه رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به استان سمنان بود.

کد خبر 1007342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha