اجرای عملیات شهید حاج قاسم سلیمانی در کردستان

حجت‌الاسلام علی رستمی از اجرای عملیات شهید حاج قاسم سلیمانی در استان خبر داد و گفت: این طرح از ۱۳ آبان آغاز شده و تا ۱۳ دیماه سالروز شهادت سردار سلیمانی ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام علی رستمی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: با توجه به تاکید و درخواست رهبر معظم انقلاب اسلامی برای از نیروهای داوطلب مخلص و جوانان مومن و صالح برای ورود به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کمک به نیازمندان و جلوگیری از تزریق ناامیدی به جامعه توسط دشمنان، این اقدام مورد توجه دستگاههای متولی قرار گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه برای تحقق خواسته‌های مقام معظم رهبری عملیات بزرگ حاج قاسم سلیمانی از 13 آبان در سطح ملی، استانی و شهرستانی آغاز شد، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی نیز براساس ماموریت‌های خود اجرای این طرح را در سراسر کشور در دست اجرا قرار داد.

 

وی خاطرنشان کرد: به منظور اجرای هرچه بهتر عملیات شهید حاج قاسم سلیمانی کارگروه‌های مساجد، هیئت، آموزش، مبلغین، قرآنی، کودک و نوجوان، بانوان، تبلیغ نوین و غیره در سطح کشوری تشکیل شد و برش استانی برنامه‌ها شامل فضاسازی محیطی و تبلیغات شهری و تشکیل کارگروه‌های تخصصی پیگیری و دنبال شد.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان عنوان کرد: یکی از کارگروه‌های تخصصی که در برخی از استان‌های کشور به ویژه استان کردستان دنبال می‌شود کارگروه اهل سنت است که در این راستا از ظرفیت روحانیون برای همکاری در طرح مواسات و همدلی و همکاری برای برگزاری وبینارهای تخصصی در حوزه علما استفاده می‌شود.

 

رستمی بیان کرد: براساس کارگروه قرآنی مسابقه کتابخوانی با موضوع 10 ویژگی مدیریت قرآنی حاج قاسم سلیمانی و اجرای پویش ختم قرآن کریم در استان پیگیری و اجرا می‌شود.

 

وی با بیان اینکه تاکنون چند جلسه استانی برای برنامه‌ریزی برنامه‌های عملیات شهید حاج قاسم سلیمانی در استان تشکیل شده است، گفت: تهیه کلیپ از روحانیون مستقر، پیگیری  طرح مواسات روحانیون اهل سنت، شناسایی روحانیون و ماموستایان برتر در حوزه مقابله با کرونا، اجرای پرسمان در فضای مجازی و اجرای پویش مردمی سپاس با تجلیل از شهدای مدافع سلامت استان و تجلیل از پرستاران بخش کرونا از مصوبات جلسات استانی بوده است.

کد خبر 1007365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha