روزانه ۳۰۰هزار بسته پستی به نقاط مختلف استان ارسال می شود

مدیر کل پست سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در سال جاری یک میلیون و ۸۰۰ هزار مرسوله به اداره پست و نمایندگی های سراسر استان تحویل شده، گفت: روزانه ۳۰۰هزار بسته پستی در استان جابه جا می شود.

«هدایت الله کرد» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت:  شرکت پست استان به‌عنوان یکی از  زیرساخت‌های حیاتی منطقه در دوران کرونا با ادامه فعالیت و بدون تعطیلی  در جهت خدمات دهی مطلوب به شهروندان گام برداشته است.

 

مدیرکل پست سیستان و بلوچستان یادآور شد: با اینکه  شیوع ویروس کرونا سبب  رکود در فعالیت بخش هایی شده است که نتوانسته اند برای گذر از بحران چاره اندیشی کنند اما این ویروس در پست  باعث افزایش جابه جایی مرسولات پستی شده است.

 

الله کرد تصریح کرد:  در سال جاری  یک میلیون و ۸۰۰ هزار مرسوله به اداره پست و نمایندگی های سراسر استان تحویل شده و افزایش سرانه مرسوله از ۶۵ صدم به ۷۱ صدم، رسیده است.

 

مدیر کل پست استان گفت: پست استان با اتصال به پست کشور زمینه برخورداری شهروندان  از  29هزار نقطه تماس و 5000هزار مسیر مبادله پستی را فراهم کرده است  و  شهروندان می توانند  کالای خود را به هر نقطه ای  از کشور که می خواهند، ارسال کنند.

 

کرد با اینکه، بررسی و مطالعه در جهت شناخت هرچه بیشتر نیازهای پستی جامعه و تأمین آنها یک ضرورت است، تصریح کرد: انجام خدمات پستی (قبول، حمل، مبادله و توزیع مرسولات، امانات پستــی، قبوض آب، برق، تلفن و …) و نظارت و هماهنگی در حسن اجرای آنها از جمله برنامه های شرکت پست استان در طول سال است.

کد خبر 1007375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha