نماهنگ «سردار دل ها» توسط عضو کانون فرهنگی هنری محدثه تولید شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری محدثه گفت: نماهنگ «سردار دل ها» توسط عضو نوجوان این کانون به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی تولید شد.

«مرضیه شاهدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: نماهنگ «سردار دل ها» توسط عضو نوجوان این کانون به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی تولید شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری محدثه تصریح کرد: این اثر فاخر و ماندگار در رویداد ملی «ایران قوی» نیز در معرض نمایش گذاشته خواهد شد.

 

وی ادامه داد: فعالان کانون های مساجد به عنوان پرچمداران راه شهدا با تولید این آثار هنری ماندگار تلاش می کنند تا فرهنگ ایثار و شهادت را جامعه ترویج دهند.

 

شاهدی افزود: از همه هنرمندان این کانون دعوت شده تا در رویداد ملی «ایران قوی» مشارکت داشته باشند به ویژه در رواق ترنج که در زمینه هنرهای تجسمی با محوریت استان اردبیل برگزار خواهد شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری محدثه خاطر نشان کرد: این حرکت فرهنگی عضو کانون با هدف ادای دین به روح پرفتوح شهدا به ویژه شهید سردار قاسم سلیمانی صورت گرفت و امیدواریم بتوانیم وظیفه خود به عنوان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد در قبال خون شهدا را به خوبی ادا کنیم.

کد خبر 1007389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha