گرامی داشت یاد و خاطره شهدا حرکتی قابل تحسین جهت نشر فرهنگ ناب شهید و شهادت

کمالی گفت: گرامی داشت یاد و خاطره شهدا در بستر فضای مجازی یک حرکت قابل تحسین و نو جهت تعالی و نشر فرهنگ ناب شهید و شهادت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، دومین یادواره مجازی شهدای شهرستان لنده و گرامی داشت یاد و خاطره سردار دلها «شهید حاج قاسم سلیمانی» امروز (۴ دی ماه) به همت معاونت فضای مجازی سپاه ناحیه لنده به صورت مجازی برگزار شد.

 

«علی کمالی» در این یادواره ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام شهرستان لنده، گفت: گرامی داشت یاد و خاطره شهدا در بستر فضای مجازی یک حرکت قابل تحسین و نو جهت تعالی و نشر فرهنگ ناب شهید و شهادت است.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولی عصر(عج) این یادواره را دومین یادواره پایگاهی دانست و اظهار کرد: نخستین یادواره به صورت مجازی و با همکاری معاونت فضای مجازی سپاه ناحیه لنده برگزار شد و امروز نیز در سالروز شهادت شهید «عبدالخالق هاشمی» و گرامی داشت یاد و خاطره سردار دلها «حاج قاسم سلیمانی» برگزار شد.

 

وی یاداور شد: با توجه به روند اجرای طرح سردار «شهید حاج قاسم سلیمانی» برگزاری چنین یادواره هایی در بستر فضای مجازی فرصتی برای برگزاری سایر همایش ها و دوره ها به صورت مجازی و پرهیز از تجمعات است.

 

«محمدباقر رضایی» هم در ادامه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، گفت: در آیات و روایات در مورد فضیلت ها و نعمت های شهادت فراوان آمده که خداوند وعده پاسداری از خون شهدا را می دهد و بالاترین مراتب و مقام را برای شهدا در نظر گرفته است.

 

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه لنده اظهار کرد: شهیدان ما کسانی هستند که هرگاه احساس کردند دین ما مورد حمله نظامی، اقتصادی، فرهنگی از سوی دشمن قرار بگیرد، خود را در مقابل دشمن سپر نموده تا دین و آموزه های دینی حفظ شود.

 

وی ادامه داد: آنچه در آثار، خاطرات و شرح حال شهیدان به خوبی می توانیم مشاهده کنیم، بحث ولایت مداری،ایثار، اخلاص و از خودگذشتگی است.

 

رضایی یادآور شد: ما به همه شهدای والامقام و خانواده های معظم آنها افتخار می کنیم، زیرا شهدا و خانواده های معظم آنها هر کدام به نحوی در حفظ نظام اسلامی و برافراشتن این پرچم پرافتخار سهم به سزایی داشتند.

 

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه لنده گفت: ما به شهدای مدافع حرم خویش افتخار می کنیم، چرا که مقام معظم رهبری فرمودند: «این افراد با داشتن همسر، مادر، فرزند، زندگی راحت و جان خود را در کف اخلاص گرفتند و برای احساس تکلیف وظیفه جان خویش را فدای اسلام می کنند».

 

وی تاکید کرد: امروز وارثان و پیروان خون شهیدان باید با بالا بردن توان خود در عرصه های مختلف و قوی شدن در همه زمینه ها، نقش و رسالت پاسداری از ارزش ها و آرمان های انقلاب را به خوبی ایفا کنند.

 

در پایان این این یادواره شهبازی مداح و ذاکر اهل بیت علیهم السلام به مداحی در رثای شهدای مدافع حرم به ویژه سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی و شهید عبدالخالق هاشمی پرداخت.

 

این یادواره به همت پایگاه مقاومت بسیج امیرالمومنین (ع) شهرک فجر، حوزه مقاومت بسیج ولی عصر(عج)، معاونت فضای مجازی سپاه ناحیه لنده، نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی و فضای مجازی استان برگزار شد.

 

کد خبر 1007472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha