مراسم عزاداری فاطمیه اول به صورت مجازی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام حمیداوی‌زاده گفت: مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) سالروز شهادت سردار سلیمانی با سخنرانی حجت‌الاسلام حاجتی و مداحی مصطفی مروانی در مسجد امیرالمومنین (ع) آسیاباد برگزار می‌شود، این مراسم به صورت مجازی برگزار می‌شود.

«حجت الاسلام مهدی حمیداوی زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) اهواز در بارندگی های اخیر خوزستان که مشکلات متعددی را برای شهروندان اهوازی ایجاد کرد در زمینه رفع آبرفتگی اقدامات مختلفی را در مناطق محروم اهواز از جمله حصیرآیاد و آسیاباد انجام داده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امیرالمؤمنین (ع) اهواز افزود: علاوه بر این با توجه به دسترسی دشوار شهروندان به ویژه مناطق محروم به خرید کالاهای مورد نیاز، این کانون اقدام به پخت غذای گرم کرد و در مناطق دچار آبگرفتگی اهواز توزیع کرد، ایزوگام کردن خانه‌های آسیب دیده از اقداماتی بود که سال گذشته این کانون انجام داد.

 

وی از برگزاری مراسم عزاداری ایام فاطمیه اول خبر داد و اضافه کرد: این مراسم همزمان با آغاز ایام شهادت حضرت زهرا (س) و همزمانی با سالروز شهادت سردار سلیمانی با سخنرانی حجت‌الاسلام حاجتی و مداحی مصطفی مروانی در مسجد امیرالمومنین (ع) آسیاباد برگزار می شود، این مراسم با حضور حداقلی عزاداران برگزار شده و به صورت زنده از شبکه های مجازی پخش می شود.

 

حجت الاسلام حمیداوی زاده تصربح کرد: از دیگر برنامه های ایام فاطمیه برگزاری مراسم های مجازی و برگزاری تبلیغات محله ای خواهد بود که علاوه بر آن نمایشگاه عفاف و حجاب نیز برگزار می شود.

 

کد خبر 1007529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha