دشمن طراحی گسترده‌ای برای کمرنگ شدن برنامه‌های مذهبی دارد

حسنوند با بیان اینکه دشمن طراحی گسترده‌ای برای دلسرد کردن مردم و کمرنگ شدن برنامه‌های مذهبی دارد گفت: به این منظور جریان انقلابی باید برای مقابله با این توطئه‌ها تلاش خود را بیشتر کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «فریدون حسنوند» امروز (جمعه ۵ دی) در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی بزرگداشت ایام فاطمیه (س)، سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و گرامیداشت ۹ دی که با حضور فرماندار اندیمشک، اعضای شورای تامین، جمعی از روحانیون، فعالان فرهنگی و مذهبی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد اظهار کرد: مراسم‌های این ایام مثل همیشه با حضور بابصیرت مردم حماسه‌آفرین و ولایتمدار شهرستان اندیمشک به نحو شایسته برگزار می‌شوند.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این موضوعات مدنظر برای دفاع از ولایت و اهل بیت (ع) هستند که باید اهمیت ویژه‌ای برای آنها قائل شویم افزود: سردار سلیمانی برای دفاع از ولایت و حرم اهل بیت (ع) به فیض شهادت نائل آمد، حضرت فاطمه (س) به عنوان اولین مدافع امامت در این راه به شهادت رسید و ۹ دی نیز حماسه مردم برای دفاع از انقلاب و ولایت است.

 

وی با اشاره به اینکه مسائل بسیاری از جمله ویروس کرونا بهانه‌ای برای طراحی دشمنان جهت ایجاد بی‌انگیزگی در مردم می‌شود اذعان کرد: دشمنان اکنون به دنبال فاصله انداختن میان مردم و انقلاب و ایجاد بی‌انگیزگی در مردم هستند که ما باید با برگزاری هرچه پرشورتر این مراسمات و انجام کارهای فرهنگی مانع از عملی شدن اهداف پلید دشمن شویم.

 

حسنوند با بیان اینکه دشمن طراحی گسترده‌ای برای دلسرد کردن مردم و کمرنگ شدن برنامه‌های مذهبی دارد تصریح کرد: به این منظور جریان انقلابی باید برای مقابله با این توطئه‌ها تلاش خود را بیشتر کند.

 

«پیمان جهانگیری» فرماندار اندیمشک نیز با اشاره به اینکه مردم شهیدپرور اندیمشک همواره با شور و شعور وصف ناشدنی در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مشارکت دارند اضافه کرد: برنامه‌های ایام فاطمیه (س)، سالروز شهادت سردار سلیمانی به عنوان قهرمان امت اسلام و همچنین حماسه ۹ دی با رویکردی متفاوت برگزار می‌شوند.

 

کد خبر 1007540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha