فتنه برای نظام اسلامی تمام شدنی و یک شکل نیست

حجت الاسلام مهدوی گفت: قصه فتنه برای نظام اسلامی تمام شدنی و یک رنگ نیست و هر از گاهی توسط خواص آلوده، فتنه ها پیچیده تر و حساس تر می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «سعید مهدوی» پیش از خطبه های امروز(جمعه، 5 دی) نماز جمعه رشت با بیان اینکه برای اثبات حاکمیت الهی، گاهی این حاکمیت با فتنه هایی مواجه می شود، گفت: هر نظام بالنده و رو به رشد الهی به جهت ویژگی پویایی، رفع ظلمت و تقابل با ظلم حتما دچار فتنه خواهد شد.


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان به حدیثی از پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) و هشدار ایشان در خصوص گمراهی بعد از هدایت، گفت: بعد از اینکه فهمیدیم با سبک زندگی اسلامی می توانیم سعادت دنیا و آخرت را کسب کنیم و بعد از آشنایی با اسلام ناب، سبک زندگی فردگرایانه و غربی را تجربه کنیم نوعی رجعت خطرناک است.


وی تاریکی فتنه ها را از دیگر هشدار های پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) برشمرد و گفت: نظامی که اصرار بر آرمان الهی دارد فتنه های فراوان و پیچیده بر آن وارد می شود.


مهدوی اذعان داشت: فتنه شعار به ظاهر حق می دهد اما اراده آن فاسد است.


وی یادآور شد: فتنه 88 شعارش صیانت از آرای مردم بود اما باطنی فساد انگیز داشت.


مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی گیلان اعلام کرد: فتنه های حساس تر و پیچیده تر و خطرناک تر از فتنه 88 در پیش داریم و عده ای از افراد در مراکز تصمیم گیر وتصمیم ساز کشور، صاحبان و هدایت گر فتنه های خطرناک هستند.


وی گفت: خواص خسته و آلوده با شعار مصلحت جویانه ایجاد آسایش برای مردم و برداشتن تحریم ها به دنبال باز کردن باب مذاکره با دشمن بدعهد هستند.


مهدوی تاکید کرد: قصه فتنه برای نظام اسلامی تمام شدنی و یک شکل و یک رنگ نیست و هر ازگاهی توسط عاملان داخلی و خواص آلوده، فتنه ها پیچیده تر و حساس تر می شود.


وی خاطرنشان ساخت: در فتنه های جدید مسئله معیشت مردم در گرو فتنه قرار می گیرد تا انحراف در خط انقلاب ایجاد کند.


مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی گیلان اضافه کرد: بعد از بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی ولی جامعه برای رسیدن به تمدن اسلامی ترسیم شد، جنس فتنه های دوران گام دوم انقلاب با فتنه های پیشین متفاوت شد.


وی گفت: ما باید فتنه های جدید را بشناسیم چرا که رسول خدا در خصوص تاریکی های فتنه ها هشدار دادند.


مهدوی اظهار داشت: نظام های منحرف و قدرت های شیطانی از جمله آمریکا و اروپا برای جلوگیری از تحقق آرمان تمدن عظیم اسلامی، از عوامل و مزدوران داخلی در خلق فتنه های جدید استفاده می کنند.


وی با بیان اینکه یکی از فتنه ها جابجایی مصالح فرعی و اصلی با هم است، گفت: در فتنه جدید برای مثال به جای مسئله اصلی مبارزه با کرونا، مسئله رفراندوم مطرح می شود.


مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی گیلان اذعان کرد: خط تحریف در فتنه گری جدید خود را در تحریف سخنان رهبری و کمرنگ کردن مطالبه ایشان درخصوص خنثی سازی تحریم ها برای ایجاد آشفتگی فکری افکار عمومی نشان داد.


وی با بیان اینکه هدف تاریکی های فتنه، ایجاد یاس و ناامیدی در مردم نسبت به کارآمدی نظام اسلامی است خاطرنشان ساخت: کلید پیروزی در فتنه تبعیت از ولایت فقیه است.

کد خبر 1007547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha