«جهش تولید» در شهرک صنعتی قرچک/ تولید سالانه ۵۵۰۰ تن نخ در یک کارخانه نساجی

در سال «جهش تولید» فرماندار شهرستان قرچک از شهرک صنعتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک گفت: شهرک صنعتی قرچک از جمله شهرک‌های جدید اما پویاست که محلی برای رونق اقتصادی و «جهش تولید» شده و میزبان تولیدکنندگان بسیاری است که در صنعت مربوطه به پیشرفت خوبی رسیده‌اند.
وی ادامه داد: صنعت نساجی با دارا بودن ۷۰ واحد فعال در شهرک صنعتی قرچک پیشرفت داشته از جمله کارخانه «نساجان پارسه مهرریس» که در مدت فعالیت سه ساله توانسته با اشتغال ۸۰ جوان، تولید روزانه را به ۱۵ تن برساند که سالانه حدود ۵۵۰۰ تن تولید دارد.
خطیبی در خصوص حمایت از تولید بیان داشت:‌ از تمامی راهکارهای قانونی برای رونق تولید این واحد استفاده خواهیم کرد تا در فاز اول بتواند نیروها را به ۱۳۰ نفر افزایش و همچنین تولید روزانه را به بیش از ۲۰ تن برساند که در این صورت بخشی از نیازهای کارخانجات نساجی، کشباف و ... در شهرک صنعتی و همچنین نیازهای استان تهران و حتی کشور را با کمک سایر کارخانجات مشابه تأمین می‌کند.
فرماندار قرچک تصریح کرد:‌عزم حداکثری دولت برای مقابله با قاچاق پارچه اتفاق مبارکی برای تولیدکنندگان بود و تلاش خواهیم کرد در موضوع ترانزیت و قیمت تمام شده حمل و نقل با تقویت زیرساخت‌ها به تولیدکننده کمک کنیم.

کد خبر 1007548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha