استفاده از ظرفیت هنرمندان درجه یک استان در برگزاری سی و یکمین جشنواره تئاتر فارس

سهرابی گفت: خوشبختانه برای اولین بار از ظرفیت هنرمندان درجه یک استان فارس در برگزاری سی و یکمین جشنواره تئاتر استان فارس استفاده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی» در آئین پایانی سی و یکمین جشنواره تئاتر استان فارس در تالار «حافظ» شیراز گفت: برای نمایش آثار منتخب پس از فیلمبرداری نیم حرفه ای قصد رایزنی برای پخش در صدا و سیمای مرکز فارس داریم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ادامه داد: بدین ترتیب نمایش های منتخب مورد بازید عموم قرار خواهد گرفت و پیشرفت این جشنواره تا مرحله پایانی در پی همدلی پیشکسوتان، هنرمندان جوان و ... محقق شده است.

وی اضافه کرد: این جشنواره به عنوان آخرین جشنواره قرن 1300 درصورت نبودن بحران کرونا بی شک با شکوه بیشتری امکان برگزاری داشت اما خوشحالیم که با تلاش و همدلی هنرمندان، مسئولان و مردم و محدودیت فعالیت های فرهنگی اما این فعالیت ها متوقف نشدند.

سهرابی تاکید کرد: با هماهنگی ها و تلاش های انجام شده با تلاش هنرمندان، پیشکسوتان و انجمن هنرهای نمایشی استان، موسسه «بهونه» و ... خوشبختانه برای اولین بار از ظرفیت هنرمندان درجه یک استان فارس در برگزاری سی و یکمین جشنواره تئاتر استان فارس استفاده شد.

وی ادامه داد: با وجود تمام کاستی ها برای برگزاری این جشنواره تئاتر در سراسر استان اقدامات مطلوبی به انجام رسید و در مرحله دوم برای جشنواره فجر نیز آثار این جشنواره مورد داوری قرار خواهند گرفت.

سهرابی تصریح کرد: صحنه نمایش، عرصه رقابت است و همواره برای حضور هنرمندان و انجام فعالیت های هنری و فرهنگی برقرار است.

 

 

کد خبر 1007583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha