اعزام بیش از  ۳۰ نفر از مبلغین در  ایام فاطمیه به مساجد شهری و روستایی ملایر

حجت الاسلام نجفی گفت: بیش از ۳۰ نفر از مبلغین در ایام فاطمیه به مناطق شهری و روستایی ملایر اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام روح الله نجفی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت:همزمان با ایام فاطمیه برنامه‌های مختلفی را در سطح شهرستان خواهیم داشت. 

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به تشکیل جلسه برگزاری برنامه های ایام فاطمیه با فرمانداری و هیات هذهبی شهرستان افزود: در فاطمیه اول  برنامه‌های مناسبتی در مساجد شهر و روستا با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به اعزام مبلغین به مناطق مختلف شهری و روستایی ملایر گفت: بیش از 30 نفر از مبلغین در  ایام فاطمیه به مناطق شهری و روستایی ملایر اعزام می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه همزمان با فرارسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) شورای هیات مذهبی تشکیل جلسه داده و نسبت به برگزاری مراسمات ایام فاطمیه به تبادل نظر پرداختنند گفت: با توجه به برنامه های مختلف عزاداری و سوگواری برنامه ریزی شده و مقرر شداجتماع مسئولین هیات مذهبی در آینده نزدیک برگزار شود.

 

 وی سیاه پوش کردن فضای شهر ، برگزاری مراسم روضه خواهی ویژه خواهران با رعایت پروتکلها، انجام روضه تلفنی برای مردم به همت مداحان و روحانیون، و همچنین بارگزاری مرثیه و سخنرانی توسط روحانیون و مداحان  در فضای مجازی و کانالهای مرتبط  را از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای ایام فاطمیه توسط اداره تبلیغات اسلامی ملایر در ایام فاطمیه برشمرد.

 

حجت الاسلام نجفی در ادامه با اشاره به همزمانی برنامه‌های ایام فاطمیه با سالگرد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت شهید فخری زاده گفت: این برنامه ها در مساجد و حسینیه ها نیز برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه همزمان با دهه بصیرت نیز برنامه های مختلفی در سطح شهرستان با همکاری سایر دستگاه ها و نهادها  برگزار می شود گفت: راه‌ اندازی کاروان خودرویی بسیجیان، گروه‌های مردم و..  در 9 دی ماه در ملایر و برگزاری مراسم مهای بزرگداشت این دهه در نقاط مختلف  شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تجمع روحانیون و طلاب ملایر  در مسجد  جامع شهرستان به مناسبت دهه بصیرت ، برگزاری مسابقه فرهنگی به مناسبت دهه ولایت ، حضور راویان در مساجد با هدف بصیرت افزایی مردم   از دیگر برنامه های این اداره خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه در میلاد حضرت زینب نیز 300 بسته معیشتی هر کدام به ارزش 250 هزار تومان  از سوی قرارگاه حاج قاسم سلیمانی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی ملایر توزیع شد گفت:  فعالیت کاروان خدمات در راستای خدمت به روستاییان در مناطق روستاهای کم برخوردار نیز از دیگر فعالیتهای گروه های جهادی و روحانیون در سطح شهرستان ملایر بوده است.

کد خبر 1007626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha