تولید بالغ بر ۴ میلیون اتصال ریل راه آهن و قطعات خودرو در کارخانه زرسیستان

معاون امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: سالانه بالغ بر ۴ میلیون انواع اتصالات ریل راه آهن و قطعات خودرو در کارخانه زر سیستان تولید می شود.

«ماندانا زنگنه» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: دراین کارخانه سالانه 3 میلیون انواع اتصالات ریل راه آهن تولید و بالغ بر یک میلیون انواع قطعات خودرو، یو بولت و بوش خودرو نیسان نیز تولید می شود.

 

معاون امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان یادآور شد: میزان تولید این واحد صنعتی در سال فقط 2 میلیون قطعه اتصال ریل راه آهن بود که با حمایت صورت پذیرفته و تلاش مدیران این مجموعه و ایجاد خط جدید، تولید 100 در صد افزایش پیدا کرده و تولید قطعات خودرو نیز به محصولات این شرکت افزوده شد.

 

وی تصریح کرد:  25 نفر به صورت مستقیم در این واحد صنعتی مشغول به فعالیت هستند و سرمایه کنونی آن بالغ بر 150 میلیارد ریال است.


 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: حمایت از واحدهای تولیدی در دستور کار مدیران استان قرار دارد و با توجه به توسعه صنایع ریلی و ایجاد راه آهن چابهار میلک واحد زر سیستان بخشی از اتصالات احداث این پروژه را تامین کند.

 

زنگنه افزود:  در کشور 6 واحد تولیدی مشابه وجود دارد که این واحد از نظر کیفیت و حجم تولید جزو برترین واحد های کشور می باشد.

کد خبر 1007637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha