معوقات ۱۸ ماهه آبداران شهرستان درمیان پرداخت شد

​خسروی از پرداخت حقوق ۱۸ ماهه معوق شده آبداران شهرستان درمیان در چند روز گذشته خبر داد.

«شهرام خسروی بیژائم» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند گفت: پس از پیگیری های انجام شده و ورود مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی معوقات 18 ماهه 32 آبدار شهرستان درمیان تا ابتدای آذر ماه پرداخت شد.

 

سرپرست اداره آب و فاضلاب درمیان با بیان اینکه معوقات سنوات گذشته آبداران هم بر اساس قراردادهای منعقده با پیمانکاران در حال پیگیری برای پرداخت است، اظهار کرد: با توجه به گلایه آبداران مبنی بر عدم پرداخت حقوق و دستور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، مطالبات آبداران محاسبه و طلب آنها از مطالبات پیمانکاران پرداخت شد.

 

وی با بیان اینکه شهرستان درمیان دارای 150 روستا بوده که یکصد روستای آن دارای شبکه آبرسانی قدیمی و فرسوده است، به بروز اتفاقات در شبکه آبرسانی شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به مشکلات پیش رو (داشتن مطالبات) آبداران در بروز اتفاقات همکاری لازم را نداشتند.

 

سرپرست اداره آب و فاضلاب درمیان یادآور شد: تا ابتدای آذر ماه امسال رفع اتفاقات با همکاری آبداران، دو نیرو به همراه یک خودرو انجام می شد که با وجود گستردگی شهرستان، فرسودگی شبکه های آبرسانی و ... این اقدام با تاخیر صورت می گرفت.

 

خسروی افزود: با وجود مشکلات مطرح شده و انتخاب پیمانکار جدید از ابتدای آذر ماه،  4 خودرو به همراه 8 نیرو در قالب سه اکیپ رفع اتفاق در طبس، اسدیه و گزیک برای رفع اتفاقات احتمالی مستقر شدند که ورود به موقع و رفع اتفاقات رضایت شهروندان را به همراه داشته است.

 

به گفته وی از این تعداد دو خودرو در ساعات اداری و یک خودرو به همراه نیرو از ساعت دو و نیم ظهر تا صبح روز بعد اتفاقات احتمالی را رفع و رجوع می کنند و بر اساس آمار بیشترین اتفاق در غیر ساعات اداری گزارش شده است.

 

سرپرست اداره آب و فاضلاب درمیان تاکید کرد: دراین مدت (ابتدای آدر ماه تاکنون) در ساعات غیر اداری اتفاقات اعلامی در روستاهای خسروآباد، گسک، هندوالان، مرتیغ، سراب، براندود و...رفع شده است.

 

کد خبر 1007667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha