طرح ملی ایران قوی موجب تقویت فعالیت کانون های مساجد شده است

خلیلی گفت: طرح ملی ایران قوی در حوزه های مختلف قرآنی، فرهنگی، هنری و غیره برنامه دارد و در گذشته زمان خاصی را ما برای فعالیت کانون در مسجد داشتیم ولی امروز به صورت ۲۴ ساعته می توانیم برنامه داشته و با طرح ایران قوی در ارتباط باشیم.

«لیلا خلیلی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: یکی از مهمترین اهداف ما در فعالیت های مختف کانون الهادی، جذب جوانان و نوجوان به مسجد بود که با توجه به شیوع کرونا و محدودیت های ایجاد شده ما از بستر فضای مجازی برای جذب جوانان و نوجوانان به فعالیت های مسجدی بهره می بریم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری الهادی قزوین ادامه داد: ما گروه هایی را در شبکه های اجتماعی مختلف تشکیل داده ایم که این گروه ها متناسبت با سن افراد تشکیل شده است و در این گروه ها مطالب تربیتی و آموزشی را برای اعضا داریم.

 

خلیلی اعلام کرد: خوشبختانه استقبال خوبی از برنامه های کانون الهادی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شده است به طوری که خود اعضا هم در خصوص ارائه انواع مطالب در گروه نظر داده و مشارکت می کنند.

 

وی تصریح کرد: در این فرصت ایجاد شده ما مسابقه کتابخوانی، خلاصه نویسی کتاب و غیره را برای اعضای کانون داریم و همراهی خوبی را در این خصوص شاهد هستیم و درصدد هستیم با برگزاری مراسمی با رعایت پروتکل های بهداشتی از جوانان و نوجوانانی که در برگزاری این برنامه ها با ما همراهی دارند، تقدیر و تشکر کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری الهادی قزوین تأکید کرد: محور فعالیت ما در کانون ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی و در وقع سبک زندگی ایرانی اسلامی است که خوشبختانه اعضای گروه هم از این موضوع استقبال دارند و از یکی از روانشناسان هم دعوت کردیم تا در گروه های ما در شبکه های اجتماعی پاسخگوی سوالات افراد در حوزه سبک زندگی ایرانی اسلامی و مهارت های زندگی باشند.

 

وی در خصوص اجرای طرح ملی ایران قوی اظهار کرد: یکی از طرح های خوبی که در حال اجراست، طرح ایران قوی است که به ویژه در حوزه کتابخوانی این اقدام بسیار عالی شکل گرفته و موجب ترویج فرهنگ مطالعه در بین فعالان کانونی شده است.

 

خلیلی یادآور شد: ان شاالله اجرای طرح ملی ایران قوی نتایج بسیار خوبی را به دنبال خواهد داشت زیرا در حوزه های مختلف قرآنی، فرهنگی، هنری و غیره این طرح برنامه دارد و در گذشته زمان خاصی را ما برای فعالیت کانون در مسجد داشتیم ولی امروز به صورت 24 ساعته می توانیم برنامه داشته و با طرح ایران قوی در ارتباط باشیم.

 

وی خاطر نشان کرد: طرح ایران قوی سبب شده تا در هر زمانی بتوانیم از فعالیت های این طرح بهره ببریم و محدودیت در اجرای برنامه نداشته باشیم.

 

کد خبر 1007756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha