ضرورت حمایت از تیم های طرح شهید سلیمانی در گلستان

جعفری گفت: باید نیازهای مورد نیاز تیم های طرح شهید سلیمانی در شهرستان ها تامین شود تا مشکلی در اجرای این طرح در استان گلستان نداشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «ناهید جعفری» ظهر امروز (شنبه ۶ دی) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی از 10 تا 30 آذر در استان گلستان مورد بررسی قرار گرفت و به طور عمده رعایت بهداشت فردی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی سیر صعودی دارد.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: مشکلات ما استفاده از ماسک توسط مردم است که نسبت به هفته های گذشته بسیار بهتر شده است اما هنوز در این حوزه مشکلاتی وجود دارد.

 

جعفری تاکید کرد: 382 تیم مراقبت در طرح شهید سلیمانی در نظر گرفته شده است و این افراد این تیم ها متشکل از نیروهای داوطلب بسیج و هلال احمر و کارکنان مراکز بهداشت است.

 

وی با بیان اینکه در پایانه های مسافربری 65 درصد از ماسک استفاده می شود، بیان کرد: بسیاری از رانندگان از ماسک استفاده می کنند ولی مسافران از ماسک استفاده نمی کنند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان به ضرورت تشکیل قرارگاه استانی طرح شهید سلیمانی تاکید کرد و افزود: باید نیازهای مورد نیاز تیم های طرح شهید سلیمانی در شهرستان ها تامین شود تا مشکلی در اجرای این طرح در استان گلستان نداشته باشیم.

 

کد خبر 1007866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha