۲۰۰خیر برای تهیه تبلت دانش آموزی به کمیته امداد مازندران مراجعه کردند

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه ۸۵۰۰دانش آموز تحت حمایت امداد مازندران هستند و یکی از نیازهای آموزشی آنها تهیه تبلت است، گفت:تاکنون هزار تبلت تهیه و به دانش آموزان اهدا شد وبه زودی ۲۰۰خیر نیز با دریافت وام خیرین اقدام به تهیه تبلت خواهند کرد.

گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۶دی) در نشست با«علی بابایی کارنامی» سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه یکی از دغدغه های اصلی این نهاد، رفع مشکلات مددجویان است، گفت: در بخش تامین جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت تاکنون با انجام  سه مرحله رزمایش،جهیزیه اهدا شد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران افزود:از این سه مرحله رزمایش  در دومرحله به مبلغ10 میلیون تومان  جهیزیه برای هر نوعروس تامین شد.

 

وی گفت: روشی جدید در کمیته امداد استان ایجاد شد و به منظور حفظ شان و منزلت و کرامت مددجویان تحت حمایت، چهل قلم کالا را در سایت امداد قرار دادیم تا خانواده های تحت حمایت خودشان کالاها را انتخاب کنند .

 

حجت الاسلام عالیشاه یادآورشد:در مرحله سوم رزمایش جهیزیه نیز  406سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اهدا شده است.

 

وی افزود: در بخش مسکن  1200 پروانه ساخت مسکن مددجویی در دست اقدام است و 800پروانه ساخت تاکنون صادر  و مابقی نیز تاپایان هفته صادر می شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه بیان کرد:یکی از مزایای این مرحله  احداث مسکن، پرداخت 30میلیون تومان بلاعوض بنیاد مسکن است و50میلیون تومان وام است که  دوسال  تنفس دارد.

 

وی گفت:در بخش لوله کشی گاز منازل مددجویی نیز 1300لوله کشی گاز منازل مددجویی در دستور کار قرار دارد که با کمک خیران و  همراهی مسئولان انجام می شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه اظهار کرد: 8500دانش آموز و  هزار و 600دانشجوی تحت حمایت داریم و یکی از نیازهای آموزشی تهیه تبلت است که مازندران اولین استانی بود که بیشترین وجه را در این بخش واریز کرد.

 

وی افزود:تاکنون هزار تبلت تهیه و به دانش آموزان نیازمند اهدا شد و مقرر شد تا 200خیر نیز با دریافت وام خیرین به منظور تهیه تبلت برای  دانش آموزان نیازمند اقدام کنند.

 

حجت الاسلام عالیشاه اذعان کرد:در برخی از شهرستان ها نیاز دانش آموزان  به تبلت کامل رفع شده است و  3100تبلت دیگر که نیازمندی دانش آموزان است به زودی با کمک خیران تهیه خواهد شد.

 

کد خبر 1007871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha