دشمنان از ماهیت اسلامی بودن انقلاب در هراس هستند

آرمان با تاکید به اینکه دشمنان از ماهیت اسلامی بودن انقلاب در هراسند گفت: دشمنان با اقدامات بزدلانه همچون ترور دانشمندان و سردار سلیمانی نمی‎‌توانند مانع پیشرفت و توسعه انقلاب و ارزش‌های آن شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «جهانبخش آرمان» امروز(شنبه، 6دی) در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی که در مسجد جامع گوراب‌زرمیخ برگزار شد اظهارکرد: رهبری هوشمندانه و ولایتمداری، 2 مولفه قدرت درون‌ساز ایران اسلامی است.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا حماسه هشت دی در گیلان و ۹دی در کشور را جلوه‌ای از بصیرت و ولایتمداری دانست و افزود: این حماسه به دنیا ثابت کرد ابر قدرت های ظاهری نمی‌توانند وحدت بین ملت و آرمان‌های نظام و انقلاب را  نشانه بگیرند.

 

وی با تاکید به اینکه دشمنان از ماهیت اسلامی بودن انقلاب در هراس هستند گفت: دشمنان با اقدامات بزدلانه همچون ترور دانشمندان و سردار سلیمانی نمی‌توانند مانع پیشرفت و توسعه انقلاب و ارزش‌های آن شوند.

 

آرمان با اشاره به اینکه سردار سلیمانی همه تهدیدها و آسیب‌های این نظام  را تبدیل به فرصت کرد تصریح کرد: اخلاص بارزترین ویژگی سردار سلیمانی و شهادت بزرگترین آرزوی رزمندگان ما بوده است زیرا انقلاب ما برگرفته از نظام و مکتب عاشورایی است.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و در ادامه راه آنها شهدای مدافع حرم در قالب جبهه مقاومت دست استکبار را از منطقه کوتاه می‌کنند.

کد خبر 1007873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha