نرخ گذاری شورای عالی نظام پزشکی غیرقانونی است

نجف زاده گفت: شورای عالی نظام پزشکی اختیار نرخ گذاری و افزایش نرخ خدمات بخش خصوصی را ندارد و باید از طریق شورای عالی سلامت و هیئت وزیران نرخ گذاری اتفاق بیفتد و این مهم امر غیرقانونی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حسین نجف زاده» ظهر امروز (شنبه 6 دی) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار کرد: کرونا آسییب های فراوانی را برای برخی از گروه های شغلی ایجاد کرده که بر کسی پوشیده نیست

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان ادامه داد: شورای نظام پزشکی به استان مکاتبه ای ارسال کرده که مبنا قرار گرفته است و این نامه غیرقانونی است و مبالغ براساس این مکاتبه از بیماران دریافت می شود که غیرقانونی است و  مردم از این موضوع گلایه دارند.

 

نجف زاده گفت: غیرقانونی بودن این نرخ ها مشخص شده است و طی مکاتبه ای این مهم به برخی از استان ها که پیگیر این مسئله بودند ارسال شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: براساس این مکاتبه آزمایشگاه مبلغ 13 هزار تومان و مطب های پزشکان 10 هزار تومان از بیماران دریافت می کنند که این مبالغ غیرقانونی برداشت می شود.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان افزود: دریافت این ارقام در حالی است که در ایام کرونا فعالیت مطب ها محدود نشده است و این موضوع مورد اعتراض مردم نیز قرار دارد.

 

نجف زاده تاکید کرد: شورای عالی نظام پزشکی اختیار نرخ گذاری و افزایش نرخ خدمات بخش خصوصی را ندارد و باید از طریق شورای عالی سلامت و هیئت وزیران نرخ گذاری اتفاق بیفتد و این مهم امر غیرقانونی است.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان بیان کرد: مصوبه ای در ستاد کرونا داشتیم که افرادی که می خواهند از اتوبوس برون شهری استفاده کنند باید حتما کارت ملی همراه داشته باشند و تست کرونای آنها منفی باشد و باید نظارت بیشتری بر این موضوع داشته باشیم.

 

کد خبر 1007909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha