لزوم بومی‌گزینی در پروژه نیروگاه دوکوهه اندیمشک

طرزطلب بر لزوم بومی‌گزینی در پروژه نیروگاه دوکوهه اندیمشک تاکید کرد و گفت: مهم‌ترین اولویت برای این طرح باید توجه به بومی‌گزینی و استفاده از نیروهای متخصص شهرستان اندیمشک باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «محسن طرزطلب» امروز (شنبه ۶ دی) در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه نیروگاه دوکوهه اندیمشک، در جمع خبرنگاران، با اشاره به روند اجرای این پروژه اظهار کرد: مشکلی در تامین مالی این نیروگاه نداریم و تمهیدات لازم برای آن انجام شده است.

 

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق حرارتی ایران افزود: طبق برنامه‌ریزی واحد گاز نیروگاه سیکل ترکیبی دوکوهه اندیمشک تا پایان سال آینده وارد مدار می‌شود اما ما به دنبال تسریع در روند کار و کاهش این مدت زمان هستیم.

 

وی اذعان کرد: در این مدت زمان سه ماه تا پایان سال باید روند کار با شتاب مضاعف انجام شود که مسئولان مربوطه نیز در این پروژه با نهایت تلاش مشغول کار هستند.

 

طرزطلب تصریح کرد: بهره‌برداری از واحد گاز برای سال آینده پیش‌بینی شده و واحد بخار هم برای یک سال بعد از آن هدفگذاری شده است.

 

وی با تاکید بر لزوم بومی‌گزینی در پروژه نیروگاه دوکوهه اندیمشک عنوان کرد: مهم‌ترین اولویت برای این طرح باید توجه به بومی‌گزینی و استفاده از نیروهای متخصص شهرستان اندیمشک باشد و شایسته نیست در این پروژه از نیروهای غیربومی استفاده شود مگر در شرایطی که نیروی متخصص در این شهرستان موجود نباشد از نیروهایی خارج از منطقه بکارگیری شود.

 

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق حرارتی ایران در پایان از تلاش و پشتیبانی مستمر فرماندار و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی برای تحقق این طرح قدردانی کرد.

 

نیروگاه سیکل ترکیبی دوکوهه اندیمشک در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار در ۱۷ کیلومتری جاده اندیمشک به سمت سد کرخه در حال اجرا است.

 

این نیروگاه از قرارداد فی مابین شرکت برق حرارتی کشور و مپنا است.

 

کد خبر 1008020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha