نسل های آینده نیاز شدیدی به بازخوانی دوران دفاع مقدس دارند

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه رسانه ها در زنده نگه داشتن یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس، ایثار و مقاومت مردم سیستان و بلوچستان کوشا باشند، گفت: نسل های آینده نیاز شدیدی به بازخوانی دوران دفاع مقدس دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «احمدشفاهی» در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت: به اعتراف همه دوستداران انقلاب اسلامی و کسانی که تاریخ اسلام و ایران را مطالعه کرده اند، دفاع مقدس ما یک پدیده استثنایی، جاودانه، باشکوه و پرافتخار در طول تاریخ اسلام، ایران و انقلاب اسلامی است.

 

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: مقطع نورانی دفاع مقدس بیانگر ظرفیت های عظیم اعتقادی، حماسه ای و معنوی مردم عزیز و بزرگوار ما در این مقطع درخشان بوده است.

 

شفاهی یادآور شد: دفاع مقدس به ما نشان داد که در سایه اتحاد، ایمان به خدا و حسن ظن به خداوند متعالی و اعتقاد به صدق وعده الهی می توانیم از همه گذرگاه های دشوار عبور کنیم و می توانیم در مقابل دشمن بایستیم و آنها را به عقب نشینی وادار کنیم.

 

وی با بیان اینکه امسال چهلمین سالگرد دفاع مقدس  است، افزود: حال که چهل سال از آغاز مجاهدت ها، فداکاری ها، ایثارگری ها  می گذرد، از مجاهدت های مردم عزیزی که اتفاقات ارزشمندی را رقم زدند؛ دفاع مقدس تبلور صلابت مردم عزیز در سایه مقاومت، پایداری و در برابر نظام سلطه جهانی و حامیان منطقه آنها است.

 

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد:  ایران به عنوان الگویی برای ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان در عرصه مقاومت تبدیل شده است.

 

شفاهی اذعان داشت: نسلهای آتی نیاز شدید دارند که به آگاهی لازم  و شناخت دقیق پیدا کنند نسبت به  اتفاتی که در آن  مقطع نورانی افتاده است داشته باشند و بدانند که پدران و اجداد آنها در آن مقطع زمان چه اتفاقی را رقم زدند.

 

 وی افزود: این مهم بر عهده اصحاب رسانه است که با همت و تلاش بیشتر رویداد دفاع مقدس را  به نسل های آینده منتقل دهنده و در زنده نگه داشتن یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس، ایثار و مقاومت مردم سیستان و بلوچستان کوشا باشند.

کد خبر 1008079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha