قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۳۹۶ نفر رسید

یزدان پناه از افزایش شمار قربانیان کووید ۱۹ استان به ۳۹۶ نفر خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۲ هم استانی بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان‌ پناه» عصر امروز (۶ دی ماه) به خبرنگاران، گفت: هم اکنون ۸۱ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند که از این تعداد، ۱۸ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کووید ۱۹ استان به ۳۹۶ نفر خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۲ هم استانی بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.

 

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد، ۲۰ هزار و ۸۱۴ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

 

یزدان پناه اضافه کرد: امروز ۱۹۹ نمونه از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج دریافت شد که ۲۶ درصد موارد مثبت بوده و بیشترین موارد در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و چرام است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج یادآور شد: کووید ۱۹ یک بیماری ویروسی است که هر چه جلوتر می‌رویم، علائم جدیدی از آن شناسایی می‌شود و اگر مداخله جدی انجام نشود، مشکلات عدیده‌ای را پدید خواهد آورد.

 

وی گفت: تا زمانی که واکسن قطعی و اثربخشی برای بیماری تولید نشود، راه‌های موجود شامل رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری، عدم حضور در تجمعات و عدم خروج از خانه به جز در موارد ضروری است.

کد خبر 1008082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha