حرکت دسته عزاداری در ایام فاطمیه ممنوع است

مرادی نافچی بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در برنامه های فاطمیه تاکید کرد و گفت: حرکت دسته عزاداری در ایام فاطمیه ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان شامگاه شنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا در محل استانداری زنجان، اظهار کرد: محدودیت کرونایی در استان زنجان طی آذرماه توفیقات خوبی را در پی داشته است.

 

خدابخش مرادی با اشاره به کاهش بستری ها و روند نزولی فوتی ها در استان افزود: در این بازه زمانی بستری‌های کرونا به هزار و ۶۰۰ نفر و فوتی‌ها به ۱۵۵ نفر رسید.

 

این مقام مسئول به ادامه این روند برای کاهش آمار مبتلایان به کرونا اشاره کرد و گفت: همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی به کاهش این روند کمک شایانی کرد.

 

مرادی با اشاره به ایام فاطمیه و رعایت پروتکل های بهداشتی در این برنامه ها افزود: هر خانه یک بیت‌الزهرا باشد تا هم مراسم‌ها برگزار و هم دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شود.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، به تدوین پروتکل های بهداشتی مخصوص مناطق زرد هم اشاره کرد و گفت: در ایام محرم و فاطمیه حرکت دسته های عزاداری ممنوع است.

 

مرادی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی، هیئت‌های مذهبی، مادحین و مبلغان را نسبت به وضعیت کرونایی توجیه کند، گفت: برنامه های این ایام در مناطق قرمز و نارنجی برنامه‌ها به صورت مجازی خواهد بود.

 

به گفته وی، امسال همانند سال‌های گذشته تبلیغات محیطی برای مراسم فاطمیه در استان انجام می‌شود ولی نباید مردم را به جلسه روضه و عزاداری حضوری دعوت کرد.

کد خبر 1008123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha