اهم برنام های آموزش وپرورش شهر تهران در سالگرد سردار سلیمانی

ولی پوری اهم برنامه های آموزش وپرورش شهر تهرن را در سالگرد سردار حاج قاسم سلیمانی را تشریح کرد.

«مجتبی ولی پوری» معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان درباره برنامه های ویژه مراسم سالگرد شهید سردار حاج «قاسم سلیمانی» گفت: ستاد برگزاری مراسم سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی با محوریت آموزش و پرورش جلسه ای برگزار کرد که اداره کل های آموزش و پرورش و انجمن ها و تشکل های این وزارت خانه نیز حضور داشتند و برنامه های خود را اعلام کردند.

 

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر تهران افزود:مراسم سردار سلیمانی به صورت مجازی در مدارس شاهد شهر تهران برگزار می شود. مدرسه ای در منطقه هشت نیز با نام سردار سلیمانی افتتاح می شود.

 

وی تصریح کرد: امسال با توجه به مصوبه ستاد مرکزی سپاه رسول الله در تهران قرار است تمام برنامه های سالگرد سردار با نام «مردم میدان»  برگزار شود.

 

وی ادامه داد: سازمان هلال احمر نیز جشنواره ملی سردار سلیمانی را ویژه دانش آموزان و دانشجویان برگزار می کند.

 

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان طرح «بچه های حاج قاسم» و پویش «صدای حاج قاسم می شوم» اجرا می کند که از فضای مجازی و ابزار های آن استفاده شده است.

 

وی با بیان اینکه بسیج دانش آموزی نیز برنامه های متنوعی دارد گفت:بسیج دانش آموزی برنامه «چله بیداری» و «چالش فاز مثبت» و خوانش وصیت نامه سردار سلیمانی را در دستور کار دارند.

 

ولی پوری بیان کرد: محافل قرآنی نیز از ابتدای هفته قرآن، عترت و نماز مزین به نام شهید سردار سلیمانی است.

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگیان در سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: در دهه بصریت که از نهم و تا نوزدهم دی ماه است است این مسابقه برگزار می شود.

 

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: روز 13 دی ماه سالگرد سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی را به صورت مجازی و آنلاین در شبکه شاد و کانال فرهنگ که  فرهنگیان،  دانش آموزان و خانواده در آنجا عضو هستند، برگزار خواهیم کرد.

 

 

 
 
 
 
کد خبر 1008151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha