برگزاری همایش مجازی فاطمیه(س) در بندر آستارا

حجت الاسلام حبیبی از برگزاری همایش مجازی فاطمیه(س) با سخنرانی امام جمعه بندر آستارا خبر داد.

حجت الاسلام«محمدمهدی حبیبی» امروز(یکشنبه، ۷ دی) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: در آستانه فرا رسیدن ایام فاطمیه(س)، همایش مجازی فاطمیه(س) در آستارا برگزار می شود.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا با بیان اینکه در این همایش مجازی حجت الاسلام «کاظم حافظ نیا» امام جمعه بندر آستارا سخنرانی می کند، افزود: مداحی مادحین اهل بیت(ع) از دیگر ویژه برنامه های این همایش است.

 

وی با اشاره به اینکه همایش مجازی فاطمیه(س) ساعت ۱۹:۳۰ امروز (یکشنبه، ۷ دی) برگزار می شود، تصریح کرد: این همایش به صورت زنده از صفحات اینستاگرام پخش می شود.

 

حجت الاسلام حبیبی گفت: امسال در ایام فاطمیه(س) روحانیون و مبلغان دینی به جای حضور در مساجد و هیئت های مذهبی، برنامه‌ های این ایام همچون سخنرانی و مداحی را در فضای مجازی برگزار می کنند.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا از توزیع پنج هزار پرس غذای گرم به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اولین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت دکتر محسن فخری زاده در بین نیازمندان این شهرستان خبر داد و افزود: غذاهای آماده شده روز (دوشنبه، ۸ دی) در بین نیازمندان توزیع می شود.

 

حجت الاسلام حبیبی خاطرنشان کرد: خیران با واریز کمک نقدی به شماره حساب ۰۳۳۸۸۴۶۰۹۲۰۰۳ نزد بانک صادرات می توانند در این کار خیر مشارکت کنند.

کد خبر 1008162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha