۱۷۲۳ مددجوی زنجانی از خدمات مهارت‌آموزی بهره مند شدند

صفری گفت: باهدف زمینه‌سازی برای اشتغال‌زایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد هزار و ۷۲۳ نفر از خدمات مهارت‌آموزی این نهاد در ۹ماهه سال جاری بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران گفت: ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد از برنامه‌های مهم این نهاد در حوزه توانمندسازی  است.

 

هدایت صفری با بیان اینکه راهبرداصلی  کمیته امداد توانمندسازی وایجاد درآمد پایدار برای جامعه هدف و خروج آن‌ها از بدنه حمایتی این نهاد با محوریت اشتغال است، افزود: با فراهم شدن زمینه اشتغال جامعه هدف کمیته امداد اهداف این نهاد در حوزه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت محقق می‌شود.

 

مدیر کل کمیته امداد استان از بهره‌مندی یک هزار و723 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از خدمات مهارت‌آموزی کمیته امداد در 9 ماهه سال جاری خبر داد و افزود: به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا آموزش ها در گروه های کمتر از 10 نفر و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی و در برخی موارد نیز به صورت مجازی وغیر حضوری برگزار می گردد.

 

صفری با بیان اینکه طرح آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کمیته امداد در چهار بخش ارائه می‌شود، افزود: حرفه‌آموزی فرزندان، کاریابی و اجرای طرح اشتغال و نظارت بر حسن اجرای طرح‌های اشتغال باهدف توانمندسازی مددجویان انجام می‌شود.

 

مدیر کل کمیته امداد استان اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 148 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان پس از گذراندن دوره های آموزشی  ومهارت آموزی از طریق کاریابی به شرکت ها وکارفرمایان معرفی وجذب کار شده اند.

 

کد خبر 1008201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha